Australia

Buurawi

Active member
  • Dec 3, 2020
    136
    68
    28
    මචන්ලා msc or phd වලට scholarship කොහොමද හොයන්නේ? එහෙම ගියපු උන් මේකේ ඉන්නවන්ම් කියන්නකෝ? වෙන රට වල උනත් අවුලක් නෑ .
     

    kalhara96

    Well-known member
  • Aug 7, 2010
    4,911
    2,976
    113
    අහවල් තැන
    oya bachelor's eke research eka karapu lecturer honda reputed keneknam eyagen recommendation ekak ganna puluwan kiyala ahala thiyenawa
    UCSC eke Dr. Ruwan ge ehema recommendation walata lesiyen schol set karaganna pluwan kiyala ahala thiyenawa
    eya mentoring karapu kenek wenanth one habai man hithanne