මේකටම servers ගත්තේ නැ.. තියන එකක web service ටික දැම්ම. google ads පෙන්නවා but එක නම් තේරුමක් නෑ clicks එන්නේ නැහැනේ. කොල්ලෝ ටිකගේ download and reviews තමා වටින්නේ..
Yanne kohoeda malle pol kuwa wage uttarayak ne ban meka. man ahapu detta neme uttare.



