patiencefox

Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    යාලුවනේ BCS complete කරලා තියෙනවනම් NIBM එකේ හරි NSBM එකේ හරි තියෙන ඩිග්රි එකක 3rd Year එකට ජොයින් වෙන්න පුලුවන්ද..????
    මෙන්න ඔයාට අර ලෙසන් වල ලින්ක් එක...
    මම mediafir upload කරා.....
    http://www.mediafire.com/?44s6b57rfz3uobd
     

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    මෙන්න පාස් පේපර් වල ලින්ක් එක......
    http://www.mediafire.com/download.php?3jhgnzvk5p4wzd4
     

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    na machan acadamic qulficaton ekak neme BCS..kiyanne professonla ekak.....mama hithan inne eyn ekak karanna BCS cmplet kargaththama...
     

    isuru143

    Well-known member
  • May 6, 2007
    4,053
    68
    48
    In this Planet
    bcs complete nam msc ekak karanna puluwan ... ai aye bsc ekak karanne ... aparadene

    Mama hithanne pora kiyanne diploma level eka karala final year bsc karanna puluwanda kiyala.

    NSBM government ne, University of Greenwich, University of Glyndwr, Wales, ewage ewala mata puluwan kiyala kiwwa, moko diploma eka complete kiyanne 2nd year iwarai wage. :yes:
     

    isuru143

    Well-known member
  • May 6, 2007
    4,053
    68
    48
    In this Planet
    na machan acadamic qulficaton ekak neme BCS..kiyanne professonla ekak.....mama hithan inne eyn ekak karanna BCS cmplet kargaththama...

    Macho Sampoornayenma BCS complete kalaa nam BSc karana eka loku moda kamak. Msc karapan. Kauda kiyanne professional qualification ekata wada academic hodai kiyala. Umbata salli wadida? ;)
     
    • Like
    Reactions: mldarshana

    patiencefox

    Well-known member
  • Dec 23, 2011
    2,828
    569
    113
    Hole
    na mama hithuwe BCS karala nibm eke karanna 3yr panaganna hambenawanam mata qulification dekakma thyenawane..passe MSc ekak karagahtki.....ekayi