යාලුවනේ BCS complete කරලා තියෙනවනම් NIBM එකේ හරි NSBM එකේ හරි තියෙන ඩිග්රි එකක 3rd Year එකට ජොයින් වෙන්න පුලුවන්ද..????
මෙන්න ඔයාට අර ලෙසන් වල ලින්ක් එක...
මම mediafir upload කරා.....
http://www.mediafire.com/?44s6b57rfz3uobd
මෙන්න ඔයාට අර ලෙසන් වල ලින්ක් එක...
මම mediafir upload කරා.....
http://www.mediafire.com/?44s6b57rfz3uobd

