mata nam hariyanne sony tamai machan sony tikak balapan habai lankawe tiyenne chinese pitaratin ena kenekta kiyala genna ganna puluwannam watinawa mona cam eka unath
එල මචන්
මම තාම දෙගිඩියාවෙන් ඉන්නේ බන්
entry level DSLR එකකට යනවද compact cam එකකට යනවද කියලා

මම අස D51000 වගේ එකකට බන්

ගාන තාමා වැඩි




