BIT amaruda?

JohnSnow

Well-known member
  • Mar 17, 2017
    8,744
    13,301
    113
    Mora BIT eka karahan serama time ekata iwara wenawa. 3rd year exam eka pawa un shedule karala tyenne, hema deyakma. kepawima tamai ona