umbe manase newei lede thiyenne arake,,,,රට මීයා;7541596 said:උබලා නවතහන් මෙ වැඩෙ! මම ත්රේඩ් එකක් දන්නම් !
මානසික ලෙඩ්ඩු කව්ද කියලා බලමු එතකොට!

umbe manase newei lede thiyenne arake,,,,රට මීයා;7541596 said:උබලා නවතහන් මෙ වැඩෙ! මම ත්රේඩ් එකක් දන්නම් !
මානසික ලෙඩ්ඩු කව්ද කියලා බලමු එතකොට!

umbata una wageda?![]()






රට මීයා;7545069 said:me thread eka balapan macho!
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=676325
eka amarunam,
me report eka kiyawapan macho!
http://epublications.bond.edu.au/cgi/viewcontent.cgi?article=1036&context=hss_pubs

අනේ ගොනෝ . තාම උඹට බැරි උන උඹ කිව්ව මහා ලොකු අරාබි වචනේ පෙන්නන්ඩ . උඹ කොහෙද බන් මට සිංහල කියලදෙන්ද හදන්නේ අයෙමත් අනා ගන්ඩද හදන්නේ . දැන් උඹලගෙම අරාබි වචනයක් තියනවා කියල නේද උඹ මෙතරම් කෙල උනේ . දැන් උඹ සිංහල කියන්ඩ හිහිල්ල නැත්තට නැති වෙන්ඩද හදන්නේ .යකෝ දැන් ගිහිල්ල හලාල් වෙයන් .
උඹ අරාබි බාසාවට කරපු අවමානෙට
![]()
තොපිලගේ මහා එකාගේ එක කොටයිලු
. එක නිසා පොතේ ලියල උම්බලගේත් කැල්ලක් කපල දන්න කියල . එදා ඉඳලා උඹලත් හරක් වගේ කොන් කපා ගන්නවා .
දැන් උඹට පේනවද කව්ද මෝඩ රල කියලා. යකෝ ඕක කපන්න ඕනිනම් උඹලගේ මහලොකු අල්ලට තිබණේ කොන නැතුව උඹලව මවන්න . එහෙම නොවනේ පොර නෙමෙයි උඹලව මවල තියන්නේ .
කපන්ඩ කියලා තියන්නේ උඹලත් එක්ක තියන ඉරිසියාවට . උඹලත් ඕව අහල කපාගන්නවා . යකෝ ගිහිල්ල අර උඹ කියපු වචනේ තේරුම පෙන්නපන් මෙතන බොරුවට කියවනේ නැතුව . බලපන් සිරාජ් කරය ත්රෙඩ් එකේ පතකටවත් ඇවිල්ල නෑ .උ දන්නවා උඹ වැඩේ කව කියලා . දැන් ඉතින් හලාල් වෙයන් .තෝ අරාබි බශාවම නැති කරා

. තෝ නම් මහා චීන උරෙක් 


.
තොපිලටනම් තවත් ලජ්ජා නැති හැටි . යහෝ බල්ලෝ උඩු බුරන එක කියන්න කලින් උඹ දන්නවද උඹලගේ කොන කපල තියන්නේ අයි කියල .තොපිලගේ මහා එකාගේ එක කොටයිලු
. එක නිසා පොතේ ලියල උම්බලගේත් කැල්ලක් කපල දන්න කියල . එදා ඉඳලා උඹලත් හරක් වගේ කොන් කපා ගන්නවා .
දැන් උඹට පේනවද කව්ද මෝඩ රල කියලා. යකෝ ඕක කපන්න ඕනිනම් උඹලගේ මහලොකු අල්ලට තිබණේ කොන නැතුව උඹලව මවන්න . එහෙම නොවනේ පොර නෙමෙයි උඹලව මවල තියන්නේ .
කපන්ඩ කියලා තියන්නේ උඹලත් එක්ක තියන ඉරිසියාවට . උඹලත් ඕව අහල කපාගන්නවා . යකෝ ගිහිල්ල අර උඹ කියපු වචනේ තේරුම පෙන්නපන් මෙතන බොරුවට කියවනේ නැතුව . බලපන් සිරාජ් කරය ත්රෙඩ් එකේ පතකටවත් ඇවිල්ල නෑ .උ දන්නවා උඹ වැඩේ කව කියලා . දැන් ඉතින් හලාල් වෙයන් .තෝ අරාබි බශාවම නැති කරා
. තෝ නම් මහා චීන උරෙක්
.
උඹේ ඔය මොලේ අමාරැවට බෙහෙත් ටිකක් අරං වරෙංකො මමයි සිරාජුයි උඔට proof දෙන්නං...උෙඕ දැගලිල්ලෙංම පේනවා ගොඩක් රිදිලා විත්තිය...
අනිත් එක බං අපි දන්නවනෙ පිදුරැ කන සිංහයන්ට කියන්නෙ හරක් කියලා...ඕක proof කරන්නත් දෙයක්ද!!!
උඔ එක ජේදයක් හැමඑකේම copy paste කරන එකෙංම පෙනවා මානසිකව ගොඩාක් දුක්ව්දිනවා කියලා...කැලේට රිංගලා භාවනා කරපං උබෙ පෙරේත ඩ්ෂ්ටිය නැති වෙන්න..



හබි තම උඹ අර වචනේ පෙන්නුවේ නෑ . එහකන් මම කලාවට යන්නේනම් නෑ . උඹ මොඩය උනාට සිරාජ් කපටිය බන් . උ එන්නේ නෑ උඹත් එක්ක Proof දෙන්න . තම්බියෝ හරිම ආත්මාර්ථකාමී ජාතියක් බන් . උඹට තනියෙම තමයි නගන්න වෙන්නේ . උඹ මේ තරම් අනාගද්දී සිරාජ් පත පළාතකවත් හිටියේ නෑ . උඹට පුලුවන්ද පිදුරු කාපු සිංහලයෙක් ඉන්නවා කියල ඔප්පු කරන්න ? අනික පිදුරු කන්න හරකවත් මරාගෙන කන තම්බියට කියන්නේ මොකක්ද ? ඒ හැමදේටම වැඩ COPY PASTE කිරීම ගැන කියවන්ඩ ගිහිල්ල උඹ අයෙමත් සිරජ්ට හරාම් වෙන්නද යන්නේ ? යකෝ වැඩියෙන්ම COPY PASTE කරන්නේ සිරාජ් උ එක හලාල් කරපු දෙයක් විදිහට පිළිගෙන තියනේ . දැන් උඹ අයෙත් සිරජ්ට අපහස කරනවද ? COPY PASTE කියන්නේ හලාල් දෙයක් නැතම් සිරාජ් මෙතරම් ඕක කරයිද ?
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=671089
හබි තම උඹ අර වචනේ පෙන්නුවේ නෑ . එහකන් මම කලාවට යන්නේනම් නෑ .


oya monawada Sahodaraya Adahas karanne mey "Haram Wenawa".. "Halal Wenawa.." kiyana Eken? oyata A'ke thayrum dannawa Wenna puluwan but A'ka methana Ai pawichchi kare kiyala wisthara karanna karuna karala..![]()
එහෙම එකක් අරාබියේ නැද්ද ?
මේ වචන දෙකේ තේරුම මගෙන් අහන්නේ ඇයි ? අනික ඔය නේද ඊයේ මුලින්ම කිව්වේ පැනල දෙන්න යන්න එපා කියල . දැන් ඔය මොකක්ද මේ කරන්න හදන්නේ . මම ඔයාගේ හොදටයි කියන්නේ . දැන් ඔයි මමයි වාද කොරොත් Brave කරය ස්පේ එකේ මාරුවෙයි . සිරාජ් උනත් එකමනේ කරන්නේ . වැඩක් පටන් අරගෙන මගදී චාටෙර් වෙනකොට නිෂබ්දව ඉන්නවා නැත්නම් තේරුමක් නැති දේවල් Copy Paste කරනවා . ඔයා දැන් මෙකරන්ද හදන දේන් Brave කරනෙත් සිරාජ් කරන දේමයි . ඒකනිසා Braveටම මෙකකරගෙන යන්න කියන්න . අනික Brave ඔයතරම් නිවැරදිනම් එයට තාම ඇයි එය කියපු වචනේ පෙන්වන බැරිඋනේ ? හලාල් හරම් ගැන මීට කලින් සිරක් ලොකු ත්රෙඩ් එකක් Copy Paste කරලා තිබ්බනේ ඔයා එක කියවල බලන්න . ඇයි බං...උබලනෙ ඔය පිදුරැ කන සිංහයො...උඹ මොඩය උනාට සිරාජ් කපටිය බන් . උ එන්නේ නෑ උඹත් එක්ක Proof දෙන්න . තම්බියෝ හරිම ආත්මාර්ථකාමී ජාතියක් බන් . උඹට තනියෙම තමයි නගන්න වෙන්නේ . උඹ මේ තරම් අනාගද්දී සිරාජ් පත පළාතකවත් හිටියේ නෑ . උඹට පුලුවන්ද පිදුරු කාපු සිංහලයෙක් ඉන්නවා කියල ඔප්පු කරන්න ? අනික පිදුරු කන්න හරකවත් මරාගෙන කන තම්බියට කියන්නේ මොකක්ද ? ඒ හැමදේටම වැඩ COPY PASTE කිරීම ගැන කියවන්ඩ ගිහිල්ල උඹ අයෙමත් සිරජ්ට හරාම් වෙන්නද යන්නේ ? යකෝ වැඩියෙන්ම COPY PASTE කරන්නේ සිරාජ් උ එක හලාල් කරපු දෙයක් විදිහට පිළිගෙන තියනේ . දැන් උඹ අයෙත් සිරජ්ට අපහස කරනවද ? COPY PASTE කියන්නේ හලාල් දෙයක් නැතම් සිරාජ් මෙතරම් ඕක කරයිද ?
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=671089
හබි තම උඹ අර වචනේ පෙන්නුවේ නෑ . එහකන් මම කලාවට යන්නේනම් නෑ .
ඇයි බං...උබලනෙ ඔය පිදුරැ කන සිංහයො...
මං කිව්වනෙ ඉතිං උඔට මුලිං ලෙඩෙ සනීපයි කියලා proof කරපං පස්සෙ මම දෙන්නං proof උඔට කලිසමේම චූ යන්න..සිරාජ් ගැන ගස්සාලි ගැන උඔ දුක් වෙන්න ඔන නෑ. ඒවා අපි බලාගන්නං චූටි..උඔලට හරි බයයි අපි එකතුවෙලා මඩවයි කියලා.....අපේ එකෙක් ඇති උඔලා ඔක්කොම නාවන්න.....මට ආරංචි වුණා උඔලට ඉඩිඅමීන් දැක්කමත් චූ යනවලු..ඇත්තද බං ඒක...




හැබැයි උඹල ඔක්කොම තනි එකෙක්ට උත්තරයක් දී ගන්න බැරුව ඉන්නේ ? ඉතින් උඹලගේ එකෙක් නෙමයි මුළු ඔක්කොම ආවත් තනි එකට උන් ඔක්කොම මඩවෙලා ඉන්නේ දැනටමත් . උඹට ඔචරටම බයනම් කමක් නෑ උන්වත් අදගහගෙන වරෙන් . හැබැයි ඉතින් අමතක කරන්න එපා මෙතන ප්රශ්නේ තියන්නේ උඹ කියපු වචනේ උඹට ඔප්පු කරන්ඩ බැරි එක.
ඉඩිඅමින් කියන්නේ මිනිමස් කන එකෙක් නේද ? එක ඉස්ලාමයේ අනුමත කරලද තියනේ ? මිනිමස් හලල්ද ? ආයෙත් පොතේ නැති ඒවා කියවල උරෙක් වෙන්න හදන්න එපා බන් ඉස්සල මුලුන් උන වැරැද්ද හද ගනින් . බලපන් උඹ නිසා අනිත් ඔක්කොම උන් අනාථ වෙනවනේ . අඩුගානේ දන්නේ නැත්නම් සිරාජ් වගේ COPY PASTE කරපන් . 


උඹට ලැබිල තියන ආරංචිය බොරු . ඉඩිඅමින් උඹත් එක්ක තරහින් ඇත්තේ උඹ අරාබි වචනයක් කියවල .නැත්තට නැති වෙලා ඉන්නේ කියල .
තාම මට අර වචනෙට උත්තරේ ලැබුනේ නෑ .හැබැයි උඹල ඔක්කොම තනි එකෙක්ට උත්තරයක් දී ගන්න බැරුව ඉන්නේ ? ඉතින් උඹලගේ එකෙක් නෙමයි මුළු ඔක්කොම ආවත් තනි එකට උන් ඔක්කොම මඩවෙලා ඉන්නේ දැනටමත් . උඹට ඔචරටම බයනම් කමක් නෑ උන්වත් අදගහගෙන වරෙන් . හැබැයි ඉතින් අමතක කරන්න එපා මෙතන ප්රශ්නේ තියන්නේ උඹ කියපු වචනේ උඹට ඔප්පු කරන්ඩ බැරි එක.
ඉඩිඅමින් කියන්නේ මිනිමස් කන එකෙක් නේද ? එක ඉස්ලාමයේ අනුමත කරලද තියනේ ? මිනිමස් හලල්ද ? ආයෙත් පොතේ නැති ඒවා කියවල උරෙක් වෙන්න හදන්න එපා බන් ඉස්සල මුලුන් උන වැරැද්ද හද ගනින් . බලපන් උඹ නිසා අනිත් ඔක්කොම උන් අනාථ වෙනවනේ . අඩුගානේ දන්නේ නැත්නම් සිරාජ් වගේ COPY PASTE කරපන් .
තාම මට අර වචනෙට උත්තරේ ලැබුනේ නෑ. අනේ ගොන් හරකෝ මෙචර දගලන්නේ උඹ එහෙම වචනයක් නැත්තම් නෑ කියපන් . මොකද උඹ ඕක කියනකොට සිරජ්ලගෙන් ඉදිඅමින්ලගෙන් අහල නෙමිනේ කිව්වේ . උඹලගේ එකෙක් නෙමෙයි 1000 ආවත් කකක් නෑ උඹට පුලුවනම් ඒ වචනේ ඔප්පු කරලා පෙන්නපන් .
උඹට ලැබිල තියන ආරංචිය බොරු . ඉඩිඅමින් උඹත් එක්ක තරහින් ඇත්තේ උඹ අරාබි වචනයක් කියවල .නැත්තට නැති වෙලා ඉන්නේ කියල .
තාම මට අර වචනෙට උත්තරේ ලැබුනේ නෑ .හැබැයි උඹල ඔක්කොම තනි එකෙක්ට උත්තරයක් දී ගන්න බැරුව ඉන්නේ ? ඉතින් උඹලගේ එකෙක් නෙමයි මුළු ඔක්කොම ආවත් තනි එකට උන් ඔක්කොම මඩවෙලා ඉන්නේ දැනටමත් . උඹට ඔචරටම බයනම් කමක් නෑ උන්වත් අදගහගෙන වරෙන් . හැබැයි ඉතින් අමතක කරන්න එපා මෙතන ප්රශ්නේ තියන්නේ උඹ කියපු වචනේ උඹට ඔප්පු කරන්ඩ බැරි එක.
ඉඩිඅමින් කියන්නේ මිනිමස් කන එකෙක් නේද ? එක ඉස්ලාමයේ අනුමත කරලද තියනේ ? මිනිමස් හලල්ද ? ආයෙත් පොතේ නැති ඒවා කියවල උරෙක් වෙන්න හදන්න එපා බන් ඉස්සල මුලුන් උන වැරැද්ද හද ගනින් . බලපන් උඹ නිසා අනිත් ඔක්කොම උන් අනාථ වෙනවනේ . අඩුගානේ දන්නේ නැත්නම් සිරාජ් වගේ COPY PASTE කරපන් .
තාම මට අර වචනෙට උත්තරේ ලැබුනේ නෑ. අනේ ගොන් හරකෝ මෙචර දගලන්නේ උඹ එහෙම වචනයක් නැත්තම් නෑ කියපන් . මොකද උඹ ඕක කියනකොට සිරජ්ලගෙන් ඉදිඅමින්ලගෙන් අහල නෙමිනේ කිව්වේ . උඹලගේ එකෙක් නෙමෙයි 1000 ආවත් කකක් නෑ උඹට පුලුවනම් ඒ වචනේ ඔප්පු කරලා පෙන්නපන් .
අර කියපු වචනෙට මොකද වෙන්නේ එතකොට ?එහෙම එකක් අරාබියේ නැද්ද ?
මේ වචන දෙකේ තේරුම මගෙන් අහන්නේ ඇයි ? අනික ඔය නේද ඊයේ මුලින්ම කිව්වේ පැනල දෙන්න යන්න එපා කියල . දැන් ඔය මොකක්ද මේ කරන්න හදන්නේ . මම ඔයාගේ හොදටයි කියන්නේ . දැන් ඔයි මමයි වාද කොරොත් Brave කරය ස්පේ එකේ මාරුවෙයි . සිරාජ් උනත් එකමනේ කරන්නේ . වැඩක් පටන් අරගෙන මගදී චාටෙර් වෙනකොට නිෂබ්දව ඉන්නවා නැත්නම් තේරුමක් නැති දේවල් Copy Paste කරනවා . ඔයා දැන් මෙකරන්ද හදන දේන් Brave කරනෙත් සිරාජ් කරන දේමයි . ඒකනිසා Braveටම මෙකකරගෙන යන්න කියන්න . අනික Brave ඔයතරම් නිවැරදිනම් එයට තාම ඇයි එය කියපු වචනේ පෙන්වන බැරිඋනේ ? හලාල් හරම් ගැන මීට කලින් සිරක් ලොකු ත්රෙඩ් එකක් Copy Paste කරලා තිබ්බනේ ඔයා එක කියවල බලන්න .
http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=664499

උඔට මුලිං ලෙඩෙ සනීපයි කියලා proof කරපං පස්සෙ මම දෙන්නං proof උඔට කලිසමේම චූ යන්න..















යකෝ ඉල්ලන්නේ පොතක තිබුන කියල උම්බලවගේ එක අපි පිළිගන්නේ නැති නිසා . අනික කොහොමද බන් මම නිසා බුදුහාමුදුරුවන්ට අපහස වෙන්නේ . ඊටත් වඩා බුදුහාමුදුරුව් කියන්නේ දුක නැති කරපු කෙනෙක් . ඉතින් මොන දේ උනත් කවදාවත් ඔය කිසිම දෙකට දුක් වෙන්නේ නෑ. අනික උන් වහන්සේ දර්මය දේශනා කරලා තියන්නේ එක ජාතියකට විතරක් නෙමෙයි . එක සියලු දෙව් මිනිස් සත්වයන් කෙරෙහිම අනුකම්පාවෙන් වලා දහමක් . එක ඔබල වැනි අන්යාගමිකයන්ට උනත් ඕනෑම වෙලාවක අහන්න පරික්ෂ කරන්න පුළුවන් .
අයෙත් පෙන්නන පුලුවන්ද ? මම නෙමිනේ බන් කිව්වේ කරලා Proof පෙන්නන්නම් කියල . උඹට බැරිනම් බෑ කියල හිත හද ගනින් . 


mokadda oya Ahana Wachane Arabiye? Magen Ahanna Aayith ok.. Math Egena gatthy Arabi thamai danna deyak nam kiyala Dennam..
Ara panala Dena kathawa mama Kiwwe oyata neweine.. oya A'ka dannawaney..
oyata mama kiwwa deykata kenek madin panala uththara denawa wage mata Athiite Anagathy kiyala denna haduwa.. Mama oyagen Oyage katin pita una wachaneta thyrum oya dannawada kiyala Ahuwe.. A'ke Adahas mama A'ka danne naha Kiyana Eka newei.. Oya hama welema Awashsha nathi thanwalath A' wachane Use karanakota mata hithuna oya A'ke thyrumawath danne nathiwa Wenna Athi kiyanne kiyala.. Brave Ekka thiyena Kathawa Oya karana yanna magen A'kata badawak naha.. A'ka Oyalage katha.. mama Ahuwe oya kiyana Wachane thyruma Dannawada Kiyala oya..
matai Oyatai wadayak naa.. Mama Ahuwa prashnayak oyagen Dan A'kata uththare bala poroththuwen innawa.. echcharai..
magen Deyak Dana ganna O'ne nam O'nama Deyak hari Widiyata Ahanna mama Ready mama danna Egena gatthu Dey Oya Ekka Share kara gannata..![]()
no brother...its the word "buddah" which means cow in arabic.![]()


දැං උබත් දැනගත්තනෙ අරාබි භාෂාවෙන් බාරක් කියන්නෙ හරකාට නෙමෙයි කියලා.
එහෙම වචනයක් අරාබි බෂාවේ නෑ උරෝ . මට ඇති ලෙඩකුත් නෑ . උඹ අර සිරජ්ට කඩේ ගිහිල්ල මෙචරකල් උ කරපු ඔක්කොම වැනසුව . දැන් ඉඩිඅමින් ගෙන් පිහිට පතනවද ? උඹ හරි පව් බන් .යකෝ ඉල්ලන්නේ පොතක තිබුන කියල උම්බලවගේ එක අපි පිළිගන්නේ නැති නිසා . අනික කොහොමද බන් මම නිසා බුදුහාමුදුරුවන්ට අපහස වෙන්නේ . ඊටත් වඩා බුදුහාමුදුරුව් කියන්නේ දුක නැති කරපු කෙනෙක් . ඉතින් මොන දේ උනත් කවදාවත් ඔය කිසිම දෙකට දුක් වෙන්නේ නෑ. අනික උන් වහන්සේ දර්මය දේශනා කරලා තියන්නේ එක ජාතියකට විතරක් නෙමෙයි . එක සියලු දෙව් මිනිස් සත්වයන් කෙරෙහිම අනුකම්පාවෙන් වලා දහමක් . එක ඔබල වැනි අන්යාගමිකයන්ට උනත් ඕනෑම වෙලාවක අහන්න පරික්ෂ කරන්න පුළුවන් .
ඉතින් කෝ උඹ සුද්ද සිංහලෙන් දෙපු උත්තරේ ?අයෙත් පෙන්නන පුලුවන්ද ? මම නෙමිනේ බන් කිව්වේ කරලා Proof පෙන්නන්නම් කියල . උඹට බැරිනම් බෑ කියල හිත හද ගනින් .

දැං උබත් දැනගත්තනෙ අරාබි භාෂාවෙන් බාරක් කියන්නෙ හරකාට නෙමෙයි කියලා.
මමත් දන්නවා අරාබියෙං හරකට කියන්නෙ බුද්දා නොවන බව...උඔ අපෙ දෙවියන්ට අපහාස කලාට තමයි උඔට ඔය උත්තරෙ දුන්නෙ...දැං වත් හැදෙන්න බලහං....තමං යම් දෙයක් විශ්වාස කරන්නෙ නැහැ කියලා අපහාස කිරීමෙං තමයි උඔ උෙඔ ආගම/බුදුහාම පහත් තත්වයකට ගේන්නෙ.උඔලා වගෙ ජාතිවාදීන් ඉන්නකං කවදාවත් ලංකාව දියුණුවෙන එකක් නැහැ...බූරැ මැට්ටො..
මට කාගෙවත් සපොට් ඕනෙ නැහැ උඔවගෙ පාංකඩයෙක් නටවන්න.උඔල තමයි හරියට වෙඩි කාපු ඌරෝ වගෙ ත්රෙඩ් එකක් අල්ලගෙන නටන්නෙ..
උබ පොත් විශ්වාස කරන්නෙ නැත්තං කොහොමද බං නිවං යන එක.පුනරැප්පත්තිය විශ්වාස කරන්නෙ...උඔ කවදා හරි මැරෙනකං ඕවා ඇත්තද බොරැද දන්නෙ නැහැ...බගාගෙන
it is never too late to search the truth till u die....but after u die no reverse jeer.




කාගෙවත් ඕනේ නැත්නම් උඹ මොකද මෙචර වෙලා එක එකාගේ නම් කියා කියා හිටියේ . උන් එකෙක්වත් අවද උඹට පොඩිහරි උදව්වක් කරන්ඩ ? එක ති මම කිව්වේ ත්ම්බියෝ හරිම ආත්මාර්ථකාමී කියලා . උඹට තේරුම් ගන්න බැරුව ඉන්නේ . මොන කරන්ඩද බන් ඕක ඉතින් හමඩම් වෙන දේනේ . සිරජ්ටනම් පුරුදුයි . උඹත් නිකන් එක එකට ගොට්ට අලලා කඩේ ගිහිල්ල අන්තිමට . උඹට කරුවත් නැ.