මන් නන් හිතන් නෑ මේකේ එන විව්ස් 1000න් එහෙම මහ හුත්තක් තියෙනවා කියලා. ඉන්නෙ කලු මිට්ටො, ගෑනු ඇත්තෙත් නෑ. රිටන් එකක් ඇත්තෙම නෑBalapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
Umbala wage un free marketing karala denawa(2)
Gym shark ekath oi wage ekak thamai ith. Nike, adidass, LV wage ewa arenna aluth brand hadenna barida?කොහොමත් අඩු කුලේ එවුන්ට පොශ් කියලා පේන්න හදපු බ්රෑන්ඩ් එකක්නේ
එහෙම එවුන්ට ඔහොම තමයි මාකටින් කරන්න වෙන්නෙ
එහෙම බැහැයි කිවුවෙ නැහැනෙGym shark ekath oi wage ekak thamai ith. Nike, adidass, LV wage ewa arenna aluth brand hadenna barida?
Lol lankawe wadima spending power ekak thiyana un inne meke..මන් නන් හිතන් නෑ මේකේ එන විව්ස් 1000න් එහෙම මහ හුත්තක් තියෙනවා කියලා. ඉන්නෙ කලු මිට්ටො, ගෑනු ඇත්තෙත් නෑ. රිටන් එකක් ඇත්තෙම නෑ
කානේජ් සමග වේසියෝ නැවතත්
trueLol lankawe wadima spending power ekak thiyana un inne meke..
High paying Tech job, migrate wechcha ewun, forign freelance, business, doctors, lawyers etc..
FB eke wage ct100 anathayo meke na..
bank LC ekak wath open kara ganna baruwa hitiya creed wage anathayo wahana gewal aran porawal une meke unta wikunala..