carnage විකුනන්න පුලුවන්ද ඇග පෙන්නන්නෙ නැතුව? 🍼🍑

Voldemort Bro

Well-known member
  • Jan 1, 2020
    10,080
    13,948
    113
    126
    Hogwarts
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (2)
     

    192.168.o.21

    Well-known member
  • Sep 22, 2024
    3,064
    4,634
    113
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (2)
    මන් නන් හිතන් නෑ මේකේ එන විව්ස් 1000න් එහෙම මහ හුත්තක් තියෙනවා කියලා. ඉන්නෙ කලු මිට්ටො, ගෑනු ඇත්තෙත් නෑ. රිටන් එකක් ඇත්තෙම නෑ
     

    elektro

    Well-known member
  • Apr 18, 2011
    6,884
    9,413
    113
    Tropical Island Of Sri Lanka
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (3)
     

    Bam

    Well-known member
  • Apr 6, 2025
    5,014
    11
    3,562
    113
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (4)
     

    spunkyisii

    Well-known member
  • Apr 3, 2016
    10,791
    19,776
    113
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (5)
     

    clumsyhulk

    Well-known member
  • Sep 20, 2024
    8,448
    13,038
    113
    🌎
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (6)
     

    GeeBeePee

    Well-known member
  • May 27, 2025
    1,617
    2,529
    113
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (6)
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,996
    113
    කොහොමත් අඩු කුලේ එවුන්ට පොශ් කියලා පේන්න හදපු බ්‍රෑන්ඩ් එකක්නේ
    එහෙම එවුන්ට ඔහොම තමයි මාකටින් කරන්න වෙන්නෙ
     
    • Like
    Reactions: chinmak

    libero

    Well-known member
  • Jun 22, 2017
    2,577
    1,649
    113
    කොහොමත් අඩු කුලේ එවුන්ට පොශ් කියලා පේන්න හදපු බ්‍රෑන්ඩ් එකක්නේ
    එහෙම එවුන්ට ඔහොම තමයි මාකටින් කරන්න වෙන්නෙ
    Gym shark ekath oi wage ekak thamai ith. Nike, adidass, LV wage ewa arenna aluth brand hadenna barida?
     

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    13,007
    18,917
    113
    Ooh shit!

    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (8)
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,996
    113
    Gym shark ekath oi wage ekak thamai ith. Nike, adidass, LV wage ewa arenna aluth brand hadenna barida?
    එහෙම බැහැයි කිවුවෙ නැහැනෙ

    සිංහලු ඕක කරේ තියං යන්නෙ ලෝකෙ ඕකට වඩා බ්‍රැන්ඩ් එකක් නෑ වගේනෙ
    අනික Moose
     

    raman2

    Well-known member
  • Feb 16, 2009
    10,012
    12,101
    113
    මන් නන් හිතන් නෑ මේකේ එන විව්ස් 1000න් එහෙම මහ හුත්තක් තියෙනවා කියලා. ඉන්නෙ කලු මිට්ටො, ගෑනු ඇත්තෙත් නෑ. රිටන් එකක් ඇත්තෙම නෑ
    Lol lankawe wadima spending power ekak thiyana un inne meke..
    High paying Tech job, migrate wechcha ewun, forign freelance, business, doctors, lawyers etc..
    FB eke wage ct100 anathayo meke na..

    bank LC ekak wath open kara ganna baruwa hitiya creed wage anathayo wahana gewal aran porawal une meke unta wikunala..
     

    Tramadol

    Well-known member
  • Jul 20, 2014
    14,036
    8,370
    113
    Kotahena
    Lol lankawe wadima spending power ekak thiyana un inne meke..
    High paying Tech job, migrate wechcha ewun, forign freelance, business, doctors, lawyers etc..
    FB eke wage ct100 anathayo meke na..

    bank LC ekak wath open kara ganna baruwa hitiya creed wage anathayo wahana gewal aran porawal une meke unta wikunala..
    true
     
    • Like
    Reactions: supun_sg and raman2

    jeremiah91

    Well-known member
  • May 28, 2025
    415
    547
    93
    Balapan umba wadak karagana bari kamata oka methana dala unta free marketing hadala denawa
    Anna eka tamai untath oone satha pahak unge athin yanne na ad ekak wath danna
    Umbala wage un free marketing karala denawa 😂 (10)