2006 wenakota pc ekak gaththa withrayi.
internet gaththe itapasse sahea kalekata passe
mn hithanne issara 2001 - 2003 wage kala waladith pc ekak ganna ehema salli thiyenwa kiyanne samanyen yamak kamak karanna puluwan economy ekak thibba aya,
itath kalin pc gaththa aya sahenna wathkamak thibba aya. wenna one.
mn pc eka gathteth gedara aya loan ekak ghala 50 ta withra,