oya seen eka nitharama wenawada (eur/usd bahela nagina eka)
mokada ethakota apita puluwan ne Buy Order ekak danna EUR/USD walata
machn 1day chart ekai candle stick ekai ballna trend eka aduna ganna puluwan
oya seen eka nitharama wenawada (eur/usd bahela nagina eka)
mokada ethakota apita puluwan ne Buy Order ekak danna EUR/USD walata
ehema wisesa tab ekak ho smart phone ekak ne, oyta thiyanne normal market eken Tab ekak hari smart phone ekak hari aragena eToro Androd app eka ekata install karaganna eka.![]()



hey Jimbo oya virtual money walinda trade karanne nattam real money walinda
Real money walinnam keeyak deposit karala dan keeyak hoyala thiyanawada (akamathi nattam witharak kiyanda ok, no probs)

100$ tama deposit kare dawsat 3$-5$ ganak hoya gannwa
10x leverge trade karanne![]()
A kiyanne oya Trade ekak open karala edama close karanawada
dawas deka thunak inne nadda close karanna

oya practic kare virtual money keeya k dalada
mokada dan a gollo virtual mone $10000 danawa automatically, apita decide karanna denne ne keeyak danawada kiyala. mokada $10000 virtual money trade karala passe $100 dala trade karanakota mona weida dannene
machn do tarde comodities...

machan uba hithanne api gold price eka keyata withara awoth da buy karanna one and oya normaly doller keeyaka gold gannawada unit keeyak withara gannawda...


bought gold at 1654.60
current 1640.00
$300
10 Units
net profit -140.00
![]()
