etoro එකේ trade කරන විදියහ මුල ඉදලා ඉගෙන ගන්න එන්න

cedric1986

Member
Apr 9, 2012
29,703
941
0
192.168.1.1
hey Jimbo oya virtual money walinda trade karanne nattam real money walinda :D
Real money walinnam keeyak deposit karala dan keeyak hoyala thiyanawada (akamathi nattam witharak kiyanda ok, no probs)
 
Last edited:

jimba

Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    hey Jimbo oya virtual money walinda trade karanne nattam real money walinda :D
    Real money walinnam keeyak deposit karala dan keeyak hoyala thiyanawada (akamathi nattam witharak kiyanda ok, no probs)

    100$ tama deposit kare dawsat 3$-5$ ganak hoya gannwa
    10x leverge trade karanne:cool:
     
    • Like
    Reactions: rcccc

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    oya practic kare virtual money keeya k dalada
    mokada dan a gollo virtual mone $10000 danawa automatically, apita decide karanna denne ne keeyak danawada kiyala. mokada $10000 virtual money trade karala passe $100 dala trade karanakota mona weida dannene
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    oya practic kare virtual money keeya k dalada
    mokada dan a gollo virtual mone $10000 danawa automatically, apita decide karanna denne ne keeyak danawada kiyala. mokada $10000 virtual money trade karala passe $100 dala trade karanakota mona weida dannene

    mehema karanna oya real money dala tarde karana vidihta virtual money walin tarde karanne

    EX:100$ dala 10x leverge trade karanne pips 40-50kin profit ganna etakota a ganama tami oyata real money dala trade karart lebenne

    virtual money walin aduma 10Xtrade karanna puluwan 1000$ eth real money walin karaddi 10x walin 100$ trade karanna puluwan
     
    Last edited:

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    machn do tarde comodities...

    yes machn mama gold trade karanwa baya natuwa,eth mama gold tarde karanne BUY vitari moko machn gold kiyana eka kawadawat godak price eka adu wei kiynna be ne...

    mama karanne gold price eka godak adu unama buy karala tiyala pips 200k 300k eka para ganna eka..

    poddak hitapn dan gold pound 1k rs 50000/ vitra wenwa a kiyanne etoro eke pennane 1.700-1800 range eke

    etin uba hitanwada gold pound eka rs 30000/ wage bahi koyala???
    a kiyanne 1.400-1.300 range ekta?

    etin machn gold low leverge trade karta baya ne kawada hari gold price eka udata yanwa misak pallehata enne ne ne :yes:
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    machan uba hithanne api gold price eka keyata withara awoth da buy karanna one and oya normaly doller keeyaka gold gannawada unit keeyak withara gannawda...
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    machan uba hithanne api gold price eka keyata withara awoth da buy karanna one and oya normaly doller keeyaka gold gannawada unit keeyak withara gannawda...

    mamanm machn 60$ wage tami trade karanne machn dan yanne 1641.55

    1500 gannan walta awot buy karanna..kohoma me year eka2012 evara weddi gold 2000.00 walta yai kiyla tama predict karala tiyenne 2011 1900 ta yanakn giya:)
     

    cedric1986

    Member
    Apr 9, 2012
    29,703
    941
    0
    192.168.1.1
    gold 1500 gana walata enda thawa masa keeyak yaida danne ne
    ehema unoth awruddata ma eka trade ekai karannda wenne

    and have u ever heard about something called forex scalping :D