etoro එකේ trade කරන විදියහ මුල ඉදලා ඉගෙන ගන්න එන්න

jayath89

Member
Dec 3, 2006
192
2
0
Piliyandala
Hello bro,

Math wade patan ganna tamai inne...apita nathda danaganna widiyak forcast ekak..issarahata mokada wenne kiyala wage...ehema puluwan nam help ekak denna..

Thanks,
Jay
 

jimba

Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    Hello bro,

    Math wade patan ganna tamai inne...apita nathda danaganna widiyak forcast ekak..issarahata mokada wenne kiyala wage...ehema puluwan nam help ekak denna..

    Thanks,
    Jay

    machn uba mama thread eke dala tiyanwa wage chart use karla trend eka hoyala trade karapn...hama tissem low leverge trade karapn me thraed eka mula edala balapn ubata wdagat wei

    http://www.elakiri.com/forum/showthread.php?t=1296304
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    can we monitor multiple curecny pair charts on etoro or can we use etoro account
    in mt4 or another platform

    thanks for ur previos replies :D

    machn etoro eke tiyenne web trader paltform eka..eka 1st forex strat karanna kenekuta godak lesciyen terum ganna puluwan MT$ ekka compare karadiii

    thamntta ona currecy pair ekaka trde karanna puluwan etoro eke