weekend eke auto close wenawane .ape trade walata carry over weekend danna denna naeka tamai uba haddici wenwa anika tamai high leberge trade karanwa...
onna balapn ubata lost unu trade tika profit ekka ayet udata yannwa![]()
weekend eke auto close wenawane .ape trade walata carry over weekend danna denna na
Hi, Is there a way to change the Balance of my account, im using a practice account, thanks![]()

Hello bro,
Math wade patan ganna tamai inne...apita nathda danaganna widiyak forcast ekak..issarahata mokada wenne kiyala wage...ehema puluwan nam help ekak denna..
Thanks,
Jay
whats the bst method to put money in to etro real account for sri lankans ??


can we monitor multiple curecny pair charts on etoro or can we use etoro account
in mt4 or another platform
thanks for ur previos replies![]()
eva gattat aulak ne..low leverge trade karanwanmwt do u think about forex signal sites are they good ??
