etoro එකේ trade කරන විදියහ මුල ඉදලා ඉගෙන ගන්න එන්න

jimba

Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    1.3036 wunoth tawa $20 k iwarai .eka thamai ban .100X tiya 50x wath hoda na

    eka tamai machn 10x trade karanm 1000pips yanna ona mulu trade 1kma lost wenna..ubata dan terenwa ati 10x trade karanna eke wasiya..

    uba lost unu trade eka 1.3349 buy karapu..10x tarde karanm trade eka lost wenna 1.2340 ta yanna ona..api hitamu dan EUR/USd 1.2900 ta wage bahala ayet 1.3500 ta wage giya kiyla....uba 10x leverge dala tarde karanam ube lost eka re-cover wela ubta profit ekakut ekka tarde eka close karanna puluwan:yes:
     

    paragon123

    Member
    Jan 20, 2012
    72
    1
    0
    bump

    _____________________
    You're never a loser until you quit trying.
    happy8se.gif
    happy8se.gif