Forex kiyanne Stock market ekatat wada ikmanin profit ganna puluwan method ekak. bt risk eka stock market ekata wada patta wadii.
pradhanama hethuwa, api open karana trade ekaka value eka binduwatama bahinna puluwan nisa.
mamath etoro karanawa. bt etoro wala technical analysis pattama madi, durwalai. eToro kiyanne honda tradersla kisima kenek use nokarana platform ekak. eToro platform eka easy thama, bt kisima kenek recommend nokarana platform ekak.
dan mama Meta Trader Platform eka use karala igena gannawa analysis techniques gana.
igena ganne natiwa kisisethma real money dala trade karanna epa kiyana ekai mama kiyanne. (mama nemei, hama kenekma ekai kiyanne. ) mamat tikak igenagena patan gena kela unaa. dan tikak trading adu karala igenaganna hadanne hariyata.
pradhanama hethuwa, api open karana trade ekaka value eka binduwatama bahinna puluwan nisa.
mamath etoro karanawa. bt etoro wala technical analysis pattama madi, durwalai. eToro kiyanne honda tradersla kisima kenek use nokarana platform ekak. eToro platform eka easy thama, bt kisima kenek recommend nokarana platform ekak.
dan mama Meta Trader Platform eka use karala igena gannawa analysis techniques gana.
igena ganne natiwa kisisethma real money dala trade karanna epa kiyana ekai mama kiyanne. (mama nemei, hama kenekma ekai kiyanne. ) mamat tikak igenagena patan gena kela unaa. dan tikak trading adu karala igenaganna hadanne hariyata.







