etoro එකේ trade කරන විදියහ මුල ඉදලා ඉගෙන ගන්න එන්න

madhawa86

Active member
  • Mar 7, 2007
    183
    71
    28
    Padukka
    Forex kiyanne Stock market ekatat wada ikmanin profit ganna puluwan method ekak. bt risk eka stock market ekata wada patta wadii.
    pradhanama hethuwa, api open karana trade ekaka value eka binduwatama bahinna puluwan nisa.

    mamath etoro karanawa. bt etoro wala technical analysis pattama madi, durwalai. eToro kiyanne honda tradersla kisima kenek use nokarana platform ekak. eToro platform eka easy thama, bt kisima kenek recommend nokarana platform ekak.
    dan mama Meta Trader Platform eka use karala igena gannawa analysis techniques gana.

    igena ganne natiwa kisisethma real money dala trade karanna epa kiyana ekai mama kiyanne. (mama nemei, hama kenekma ekai kiyanne. ) mamat tikak igenagena patan gena kela unaa. dan tikak trading adu karala igenaganna hadanne hariyata.
     
    Forex kiyanne Stock market ekatat wada ikmanin profit ganna puluwan method ekak. bt risk eka stock market ekata wada patta wadii.
    pradhanama hethuwa, api open karana trade ekaka value eka binduwatama bahinna puluwan nisa.

    mamath etoro karanawa. bt etoro wala technical analysis pattama madi, durwalai. eToro kiyanne honda tradersla kisima kenek use nokarana platform ekak. eToro platform eka easy thama, bt kisima kenek recommend nokarana platform ekak.
    dan mama Meta Trader Platform eka use karala igena gannawa analysis techniques gana.

    igena ganne natiwa kisisethma real money dala trade karanna epa kiyana ekai mama kiyanne. (mama nemei, hama kenekma ekai kiyanne. ) mamat tikak igenagena patan gena kela unaa. dan tikak trading adu karala igenaganna hadanne hariyata.

    Yes මචන්! Etoro එකේ Interface එක ලස්සන උනාට analyse කිරීම ගොඩාක් අමාරුයි! :angry::angry:ඒ මදිවට පට්ට SLOW............!!!!!!!
     

    jimba

    Well-known member
  • Jun 16, 2011
    1,431
    219
    63
    SRI LANKA
    Yes මචන්! Etoro එකේ Interface එක ලස්සන උනාට analyse කිරීම ගොඩාක් අමාරුයි! :angry::angry:ඒ මදිවට පට්ට SLOW............!!!!!!!

    kauda kiyanne analyzie karannaamarui kiyla

    maeke tiyanwaoya okkoma indicators MACD RSI fibochi level trend line

    me facebbok fanpage eke tiyenn okkoma etoro alin anlyze karala dapuwa

    http://www.facebook.com/BlubiAnalysis
     

    Mahesh+

    Well-known member
  • Jul 3, 2012
    3,316
    807
    113
    Verified ✔
    Machanla Meka Gena Mokada Kiyanne Profit Welada Netham Badu Banis Welada [IMG=http://img89.imageshack.us/img89/8572/74678876.jpg][/IMG]

    Uploaded with ImageShack.us

    scaled.php
     

    mcwolfe

    Well-known member
  • Jul 24, 2011
    6,919
    838
    113
    FOREX KARALA HAMAARAI.....!!!!!!!! CB Eken ahuwa! FOREX Trading karanna awasara thiyenne bank's walata witharai'lu!!!!!!!!!! View attachment 41353

    ඉතිං බං අපිමේ ගනුදෙනු කරන්නේ හොරෙන්ද?:rolleyes: අහුඋනොත් මරයිද?:baffled:
    අනිත් එක ඒක මහා අසාදාරණ වැඩක් ...:angry::dull::nerd:
     

    subash dushmantha

    Well-known member
  • Aug 27, 2010
    1,333
    255
    83
    Ja-Ela
    anniwayenma machn moko ubata pips 100k against giyot ube mulu 100$ evarai:(

    mehe hitamu uba EUR/USD 100$ 100X buy kara 1.2350...dan ube trade eka 1.2250 ta giyot ube mulu trade ekama lost

    pips 100k machn vinadi 5k atulta wage ehata mehata wenna puluwan uba 10X trade karaot machn ubata pips 1000k tiyanwa trade eka lost wenna

    meke hatiyata ube tarde eka lost wenne 1.1250:rolleyes:


    Machan
    mama 100$ upload karala 10x daanna baida?