Facebook හරහා බුද්ධාගමට අපහාස කරන කරන සක්කිලි [REPORT PLEASE]

intel_inside

Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,304
    1,338
    113
    Facebook හරහා බුද්ධාගමට අපහාස කරන කරන සක්කිලි [REPORT PLEASE]

    මුව Report කරපන් ඔක්කොම.. :angry: ආගම විනාස කරන සක්ක්ලි යක්කු.. :angry::angry:

    මේ බලපන් මුගේ Profile Picture එක.. :angry::angry:

    https://www.facebook.com/ushan.tharaka1

    10408148_10203324044754794_3833582337570219021_n.jpg



    2euq689.png


    මෙන්න උගේ Profile එක හැමෝම Report කරන්න :angry::angry:

    Ushan Tharaka : https://www.facebook.com/ushan.tharaka1
     

    sudeewa

    Well-known member
  • Feb 14, 2008
    8,648
    1,004
    113
    Colombo
    නූතන බෞද්දයන්ට කරගන්න පුලුවන් ලොකුම පින. ෆේස්බුක් එකේ බුද්දාගමට අපහාස කරන පිටු රිපෝට් කිරීම. :D
    දානයක් දෙනවට වඩා පින්
     

    Turbine

    Member
    Jun 7, 2014
    330
    22
    0
    Swarna Vimaneta Eha
    නූතන බෞද්දයන්ට කරගන්න පුලුවන් ලොකුම පින. ෆේස්බුක් එකේ බුද්දාගමට අපහාස කරන පිටු රිපෝට් කිරීම. :D
    දානයක් දෙනවට වඩා පින්

    haa report karana eka witharada koheda dan godak aya karanne :D ude indan ra wenakan report :lol:
     

    asa143

    Member
    Jun 25, 2008
    897
    58
    0
    swiss
    මුව Report කරපන් ඔක්කොම.. :angry: ආගම විනාස කරන සක්ක්ලි යක්කු.. :angry::angry:

    මේ බලපන් මුගේ Profile Picture එක.. :angry::angry:

    https://www.facebook.com/ushan.tharaka1

    10408148_10203324044754794_3833582337570219021_n.jpg



    2euq689.png


    මෙන්න උගේ Profile එක හැමෝම Report කරන්න :angry::angry:

    Ushan Tharaka : https://www.facebook.com/ushan.tharaka1

    meka thamai dan thiyena aluthma fashion trend eka. laabama, hama thanama garu nambu labena, onima wal parayak katha kala haki, onima sakkili wadak kala haki, kiyanna giyoth karanna puluwan hama kadappuli wadakma kala haki, ekama kit eka.
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,992
    1,295
    113
    Kandy
    මේකටත් කෙලවපල්ලා. බලපල්ලා හම්බයාගේ ටෝක්.

    x6lk7r.jpg
     

    monson

    Well-known member
  • May 7, 2007
    25,773
    28,919
    113
    meka thamai dan thiyena aluthma fashion trend eka. laabama, hama thanama garu nambu labena, onima wal parayak katha kala haki, onima sakkili wadak kala haki, kiyanna giyoth karanna puluwan hama kadappuli wadakma kala haki, ekama kit eka.

    :lol::lol::lol::yes::yes::yes:

    Facebook හරහා බුද්ධාගමට අපහාස කරන

    The pot calling the kettle black :lol:
     
    Last edited:

    intel_inside

    Well-known member
  • Jan 19, 2012
    2,304
    1,338
    113
    Ussan Tharaka ...ushan kodagoda une kohomada ban....uba me kollek ta gemak neda denne.....

    haha mata ehema balu wada na bun :D
    muta okkoma un banala message yawwa dan oka baya wela inne okkoma wenas karala :lol:
    umba iye muge profile eka baluwanam umbata therei kawuda balu wada karanne kiyala :yes: