Pyoneer card one na bank ekaat ganna puluwan .@thriloka Payoneer idan bank account ekata direct widthrw karanna puluwan neda? nettam Payoneer card onemada?
matat fiverr payments tikak tiyanawa, mage payoneer card eka expire wela godak kal
@Nidarshana_k @baba-chuti @dilann
Wise dan lankwata na. mn accont ekak haduwa dan masekata withara kalin. salli ywanna ba genna gannath bawise account දැන් හදන්න දෙන්නෙ නෑ කියල ආරංචියක් ආවා. ඇත්තද කතාව?
------ Post added on Dec 27, 2022 at 2:12 PM