Fiverr සල්ලි withdraw කරන්න හොඳම විදිහ මොකක්ද?

Nidarshana_k

Well-known member
  • Feb 19, 2022
    29,869
    1
    51,844
    113
    ප*යාගල
    sorry.com
    @thriloka Payoneer idan bank account ekata direct widthrw karanna puluwan neda? nettam Payoneer card onemada?
    matat fiverr payments tikak tiyanawa, mage payoneer card eka expire wela godak kal

    @Nidarshana_k @baba-chuti @dilann
    Pyoneer card one na bank ekaat ganna puluwan .

    wise account දැන් හදන්න දෙන්නෙ නෑ කියල ආරංචියක් ආවා. ඇත්තද කතාව?
    Wise dan lankwata na. mn accont ekak haduwa dan masekata withara kalin. salli ywanna ba genna gannath ba
    ------ Post added on Dec 27, 2022 at 2:12 PM
     

    S_M_S

    Well-known member
  • Sep 28, 2017
    3,343
    7,858
    113
    නිකං ඉන්න ගමන් USA විදිහට Facebook එකක් හදාගන්න. (Facebook එකෙන් ඕනෙතරම් fake accounts හදන්න දෙනවා)
    Gigs ටිකට target වෙන විදිහෙ අයව friendsලා විදිහට add කරගන්න.
    එහෙම ඉන්න ගමන් ලාවට වගේ gigs ටික ඒකෙ promote කරන්න.
     

    thriloka

    Well-known member
  • Apr 28, 2022
    890
    970
    93
    @thriloka Payoneer idan bank account ekata direct widthrw karanna puluwan neda? nettam Payoneer card onemada?
    matat fiverr payments tikak tiyanawa, mage payoneer card eka expire wela godak kal

    @Nidarshana_k @baba-chuti @dilann
    card ne bn mageth. payoneer haraha direct bank ganna hadanne. eth 3$ k kapuna.

    Pyoneer card one na bank ekaat ganna puluwan .


    Wise dan lankwata na. mn accont ekak haduwa dan masekata withara kalin. salli ywanna ba genna gannath ba
    ------ Post added on Dec 27, 2022 at 2:12 PM
    kalin hadapu unta patta neh.
    ------ Post added on Dec 27, 2022 at 7:00 PM