hari hari fiverr එකෙ 1st order එක එන්න කොච්චරකල් ගියාද?

EdNygma

Well-known member
  • Nov 20, 2016
    5,603
    13,443
    113
    oke buyer requests kiyala option ekak thiyenwa. dawasakata buyer requests 10k danna puluwan. first order eka enakam e 10ma use krla proposal liyanna. ikmanta order ekak ganna puluwan ethakota
     
    • Love
    Reactions: Hecker

    Psiko

    Well-known member
  • Mar 10, 2023
    13,995
    13,901
    113
    🤍
    dan proposal apita yawanna bane ?

    apita order enakan balan inna epai neda proposal yawanna ?