HNB එකෙ ATM කාඩ් එක පාවිච්චි කරනවාට අවුරුද්දට 250ක් කපනවා ද ? 😧

lasankandy

Well-known member
  • Jul 18, 2009
    32,780
    34,254
    113
    KY
    Tikak hari adu NSB thamai man hithane sure na ekath dan wenas karla da dan na
    Nsb set නෑ බන් මට
    හැම බැංකුවකම කපනවා ඇති නේ, මන් පාවිච්චි කරන හැම එකකම කපනවා annually. Sampath, Commercial, FriMi.
    සමහර ඒවා online banking වලටත් කපනවා ගානක්
    එපා වෙනවා බන්
    50,000 LKR monthly salary or income enawa nam DFCC salary partner ekata danna :rolleyes:

    oya fee kapena mukuth case na, bank eka crowded nathi nisa wadak karagannath lesi. okkoma wage free one condition hama masema min 50,000 LKR salli enna ona

    Online banking eka nam habaiyi chora, echara honda na, anith facilities nam okkoma hodaiyi mata nam :confused:

    https://www.dfcc.lk/products/dfcc-salary-partner/
    50,000 අක්ව්න්ට් එකෙන් අරන්ම ආයෙ දැම්මොත්?
    onama ekaka kapanawa yako
    සිරාවට ?
    Priority circle account එකක් ගන්න no annual fee


    HNB Priority Circle no annual fee
    Com bank Elite account no annual fee
    HSBC Premier account no annual fee
    ------ Post added on Apr 23, 2023 at 5:32 PM
    එ අක්වුන්ට් මොනවා ද බන්
    ඔවු. තව ඉන්ටර්නෙට් බෑන්කින් කියලත් ගානක් කපනවා.

    ඈ එ මොකට ද
     

    Thoththa_Baba

    Well-known member
  • Oct 25, 2022
    1,004
    1,214
    113
    @lasankandy

    එපා වෙනවා බන්

    ඈ එ මොකට ද

    ado masekata laksha 10 kata vada habba karana uba, rs 250 year ekata kepuvama thread dagena adanne aeyi ban? poddak oya loba kama atha aera ganin.. dan dipan nathi beri minisunta

    tho ledakata beheth ganneth nane, salli yanava kiyala :rofl: :lol:

    online banking valata HNB rs 1000 kapanava yearly, uba eka danneth nedda ?
     

    jhnnwp

    Well-known member
  • Jan 6, 2012
    44,459
    32,188
    113
    Banker kiyala ali pupen inna un depositor la mankolla kala low interest vehicle/house loans dala, I'm a Banker kiyala lakepankawe unta showoff karagena indapalla... Nodakin umbala...