IOS n Baseband Version monawada?
ස්තූතියි බංrsim unlock karaganna... 2000-3000k vithara yanne
IOS 4.2.1
modem firmware 03.10.01

r sim will not support that
R-sim 4 ekata suport ne ban.oka shap eke unlock kara gana puluwan.update karan nathuwa thiya ganin.Ube contact num eka pm karapan.mama karala dennam![]()