I'm not good enough😞😞

liromiyo

Active member
  • Jun 1, 2017
    229
    71
    28
    Ayi bn mata mehema hitenne mama a/l samanya widiyata kale physical colombo stat
    Cima kala
    msc ekak kara colombo
    Dan executive level job ekak krnawa


    Ane manda bn
    Baya hitenawa me dewal apita ati wewida survive wenna
    Issarahata
    Loke ikmanata wenas wenawa
    Alut danuma enawa, technology enawa owa
    Ekka apita yanna puluwanda bn
    Kawada hari me rate inna bari unot wena ratakata apiwa ganida phd ekak wat natiwa dan yana widiyata
    Anika lankawe honda school ekakin,medicin hari engineering hari natnam kochchara igana gattat minissu amutu konekin balanne

    Ane manda bn mewa over thinkinda manda et puduma bayak thiyenne 2040 di wage me loke apita value ekak tiyeda kiyala me yana widiyata
    Hama detama degree karanna certificate gannat bane
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    job ekak karanawa kiyanne oka thama. ube anagathe ubata decide karanna behe. hemadama ithin rat race eka
     

    liromiyo

    Active member
  • Jun 1, 2017
    229
    71
    28
    job ekak karanawa kiyanne oka thama. ube anagathe ubata decide karanna behe. hemadama ithin rat race eka

    Ow bn business unat dan loku cooperation widiyata yanne podiyata karala survive wenna ba
    Aniwa loku karanna wenawa ekata ikamanata update wenna wenawa bn ethana ayemat rat race ekak bn
     

    nalinna

    Junior member
  • Mar 20, 2007
    41
    11
    8
    āļ”āļēāˇ āļ‰āļąāˇŠāļą āˇƒāļ¸āˇāļĸ āļ¸āļ§āˇŠāļ§āļ¸āļ­āˇŠ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇ„āˇ’āļ­āˇ™āļą āļ¯āˇ™āļēāļšāˇŠ āļ•āļš
    ⎄⎐āļ¸āļ¯āˇš āļœāˇāļąāļ¸ āˇ„āˇāļ¸ āˇ€āˇ™āļŊāˇāˇ€āˇ™āļ¸ āļŊ⎐āļļ⎙āļą āˇ€āˇ’āļ¯āˇ’⎄ āļœāˇāļą āˇƒāˇ‘āˇ„āˇ“āļ¸āļšāļ§ āļ´āļ­āˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą
     

    liromiyo

    Active member
  • Jun 1, 2017
    229
    71
    28
    āļ”āļēāˇ āļ‰āļąāˇŠāļą āˇƒāļ¸āˇāļĸ āļ¸āļ§āˇŠāļ§āļ¸āļ­āˇŠ āļ‘āļšāˇŠāļš āˇ„āˇ’āļ­āˇ™āļą āļ¯āˇ™āļēāļšāˇŠ āļ•āļš
    ⎄⎐āļ¸āļ¯āˇš āļœāˇāļąāļ¸ āˇ„āˇāļ¸ āˇ€āˇ™āļŊāˇāˇ€āˇ™āļ¸ āļŊ⎐āļļ⎙āļą āˇ€āˇ’āļ¯āˇ’⎄ āļœāˇāļą āˇƒāˇ‘āˇ„āˇ“āļ¸āļšāļ§ āļ´āļ­āˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą

    Ow eka mam dannawa et ehema jivit wenna giyo anit aya apiwa kapn yanawane
    Paduwe inna bane
     

    Alucard_SxE

    Well-known member
  • Apr 18, 2015
    6,523
    2,465
    113
    Ow bn business unat dan loku cooperation widiyata yanne podiyata karala survive wenna ba
    Aniwa loku karanna wenawa ekata ikamanata update wenna wenawa bn ethana ayemat rat race ekak bn

    hema co-operate business ekakma podiyata patan gaththa startups thamai machan.
    ube uthsahayai, kepawimai thamai. Business ma nathi unath ona tharam out of the box earning methods thiyenawa standard salaryakata job ekakata yata wenne nathi
     

    liromiyo

    Active member
  • Jun 1, 2017
    229
    71
    28
    hema co-operate business ekakma podiyata patan gaththa startups thamai machan.
    ube uthsahayai, kepawimai thamai. Business ma nathi unath ona tharam out of the box earning methods thiyenawa standard salaryakata job ekakata yata wenne nathi

    Ow bn ela
    Mama tika dawasak niwadu dala relax eke innanawa bn
     

    KavinduDD

    Well-known member
  • Dec 21, 2017
    3,223
    1
    562
    113
    āˇ„āˇœāļ¯āļ¸ āļ¯āˇš āļ¸āˇš āļšāˇāļŊ⎚ ⎃āļŊ⎊āļŊ⎒ āļ‘āļšāļ­āˇ” āļšāļģāļŊāˇ āˇ„āˇœāļ¯ āļ†āļēāˇāļĸāļąāļēāļšāˇŠ āļšāļģāļŊāˇ āļ­āˇ’āļēāļœāļąāˇ’āļąāˇŠāļœāˇŠ āļ…āļąāˇāļœāļ­āļēāļ§
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    Thats why i will never have kids.I dont like to push pressure on kids as we got ourself into.2040 will be shit with increasing global warming less oxygen and shit.Not to mention the population density chaos.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    Cima plus msc executive job.back in 90s if you had msc youll be the executive director
     

    windows_ubuntu

    Well-known member
  • Jun 2, 2018
    17,364
    25,893
    113
    Fantasy
    āļ‹āļļ āļ¸āˇš āļ¸āļœāˇ”āļŊāļšāˇŠ āļœāˇāļą āˇ„āˇ’āļ­āļąāˇ€āˇ āļ”āļ āˇŠāļ āļģ āļ‰āļœāˇ™āļą āļœāˇ™āļąāļ­āˇŠ..
    āļ¯āˇāļąāˇŠ āļŊāļąāˇŠāļšāˇāˇ€āˇš āļ…āļąāˇ’āļ­āˇŠ āļ¸āˇ’āļąāˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ”āļąāˇŠāļ§ āļ­āˇ’āļē⎙āļąāˇŠāļąāˇš āļ āļąāˇŠāļ¯ āļģāˇāˇƒāˇŠāˇ€āˇ“āļ¸āļ§ āļœāˇ’āļēāˇāļ¸ āļģāļēāˇ’āˇƒāˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ¯āˇ™āļē⎒āļ¯ / āļšāˇ’āļģ⎒ āļ´āˇāļšāļ§āˇŠ āļ‘āļšāļšāˇŠ āļ¯āˇ™āļē⎒āļ¯ āļšāˇ’āļēāļą āļ‘āļš āˇ€āˇ’āļ­āļģāļē⎒ āļļāˇŠâ€āļģāˇ
     

    liromiyo

    Active member
  • Jun 1, 2017
    229
    71
    28
    āˇ„āˇœāļ¯āļ¸ āļ¯āˇš āļ¸āˇš āļšāˇāļŊ⎚ ⎃āļŊ⎊āļŊ⎒ āļ‘āļšāļ­āˇ” āļšāļģāļŊāˇ āˇ„āˇœāļ¯ āļ†āļēāˇāļĸāļąāļēāļšāˇŠ āļšāļģāļŊāˇ āļ­āˇ’āļēāļœāļąāˇ’āļąāˇŠāļœāˇŠ āļ…āļąāˇāļœāļ­āļēāļ§

    Hmm owa bn investment kipayak nam kala et kisi satutak. Na
     

    liromiyo

    Active member
  • Jun 1, 2017
    229
    71
    28
    Thats why i will never have kids.I dont like to push pressure on kids as we got ourself into.2040 will be shit with increasing global warming less oxygen and shit.Not to mention the population density chaos.
    We need a word war , might be a solution to most of our problems
    Cima plus msc executive job.back in 90s if you had msc youll be the executive director
    Yeh,msc is common nowadays :(
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,855
    23,554
    113
    āļ…āļąāˇ’āˇ€āˇ overthinking āļąāˇ™āˇ„āˇŠ āļļāļąāˇŠ. āļ‹āļļ āļŊāļ‚āļšāˇāˇ€āˇ™ 90% āļ¸āˇ’āļąāˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ”āļąāˇŠāļ§ āˇ€āļŠāˇ āļ‰āˇ„āļŊ āļ¸āļ§āˇŠāļ§āļ¸āļš āļ‰āļąāˇŠāļąāˇ™. āļ‹āļļāļ§ survive ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļļ⎐āļģ⎒āļąāļąāˇŠ āļ…āļģ āļēāļ§ āļ‰āļąāˇŠāļą āļ‹āļąāˇŠ āļœāˇāļą āˇ„āˇ’āļ­āļ´āļąāˇŠ. āļ‘⎄⎙āļ¸ āļļāļąāˇŠ āļ¸āˇš āļģāļ§āļšāļ§āļ¸ āļšāˇ™āļŊ ⎀⎙āļŊāˇ āļēāļąāˇŠāļą āļ¸āˇœāļšāˇ”āļ­āˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠ āļąāˇ‘. āļ‹āļļ⎚ qualifications āļąāˇ’āˇƒāˇ āļ‹āļļ āļ’ āļ…āļ­āˇ’āļąāˇŠ safe. āļšāˇ™āļŊāļ¸ āˇ€āˇ™āļŊāˇ āļœāˇ’āļē⎜āļ­āˇŠ āļ§āˇœāļē⎒āļŊāļ§āˇŠ āˇ„āˇāļ¯āļŊāˇ ⎄āļģ⎒ āļĸ⎓⎀āļ­āˇŠ ⎀⎙āļ¸āˇ” āļļāļąāˇŠ. āļ¯āˇāļąāˇŠ āļ¸āˇ™āļ āˇŠāļ āļģ āļšāˇāļŊ⎙āļšāļ§āļ­āˇŠ āļ¸āˇ’āļąāˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ” āļ‰āļ¯āˇ’āļē⎙ āļ”āˇ„āˇœāļ¸āļąāˇ™. āļ´āˇœāļŠāˇ’ āļ´āˇœāļŠāˇ’ possibilities āļœāˇāļą āˇ„āˇ’āļ­āļŊ āļ´āˇ’āˇƒāˇŠāˇƒāˇ™āļšāˇŠ ⎀⎙āļąāˇŠāļą āļ‘āļ´āˇ. Chill āļ‘āļšāˇš āļ‰āļ¯āļ´āļąāˇŠ. āļ”āļē āļœāļ¸āļąāˇŠ āļ­āˇ€ āļ¸āˇœāļąāˇ ⎄āļģ⎒ āļ†āļ¯āˇāļēāļ¸āˇŠ āļ¸āˇāļģ⎊āļœāļēāļšāˇŠ ⎄āļ¯āˇāļœāļąāˇŠāļąāļ­āˇŠ āļļāļŊāļ´āļąāˇŠ.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,855
    23,554
    113
    We need a word war , might be a solution to most of our problems

    Yeh,msc is common nowadays :(

    āļ‹āļļ āļ¸āˇāļąāˇƒāˇ’āļš āˇ€āˇ›āļ¯āˇŠâ€āļē⎀āļģāļē⎙āļšāˇŠ ⎄āļ¸āˇŠāļļ⎙āļŊ āļ‹āļ´āļ¯āˇ™āˇƒāˇŠ āļœāļąāˇ’āļąāˇŠ āļļāļąāˇŠ. āˇƒāˇ“āļģ⎒āļē⎃⎊ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļąāˇ™. āļ”āˇ„āˇœāļ¸ āˇ„āˇ’āļ­āˇ™āļą āļ‘āļš āļŊ⎜āļšāˇ” āļģāˇāļœ āļŊāļšāˇŠāˇ‚āļĢāļēāļšāˇŠ.
     

    Emios

    Well-known member
  • Dec 10, 2009
    75,616
    67,968
    113
    āļ‹āļļ āļ¸āˇāļąāˇƒāˇ’āļš āˇ€āˇ›āļ¯āˇŠâ€āļē⎀āļģāļē⎙āļšāˇŠ ⎄āļ¸āˇŠāļļ⎙āļŊ āļ‹āļ´āļ¯āˇ™āˇƒāˇŠ āļœāļąāˇ’āļąāˇŠ āļļāļąāˇŠ. āˇƒāˇ“āļģ⎒āļē⎃⎊ āļšāˇ’āļēāļąāˇŠāļąāˇ™. āļ”āˇ„āˇœāļ¸ āˇ„āˇ’āļ­āˇ™āļą āļ‘āļš āļŊ⎜āļšāˇ” āļģāˇāļœ āļŊāļšāˇŠāˇ‚āļĢāļēāļšāˇŠ.

    But what he is saying is partialy true,the income is not enough for kids.qualfications doesnt always guarntee a job now.specialy after 45 years.If you lost your job at 45 then youre done.
     

    olu bakka

    Well-known member
  • Aug 18, 2011
    22,855
    23,554
    113
    But what he is saying is partialy true,the income is not enough for kids.qualfications doesnt always guarntee a job now.specialy after 45 years.If you lost your job at 45 then youre done.

    Get a new job or sell something you have(land or vehicles).