haha aniwa.. unta meka gana kiyanna thiyenne mokakda danna.. un awoth IMF yanawada ?jeepo eliyata bahiwi
haha aniwa.. unta meka gana kiyanna thiyenne mokakda danna.. un awoth IMF yanawada ?jeepo eliyata bahiwi
These are all foolish arguments of Wimal, UdayaG, Vasu etc including AKD , Tilvin etc.
IMF do not tell us what to do we tell IMF what we are going to do with their money and repayment arrangement. Now IMF do not apply their conditions but our proposals will be assessed for viability.
In any event IMF loans were given to sri lanka since 1978 , repeatedly 17 times!!
the only time IMF loans were not given was three year time period since 1978!!
Last was in 2010 under MR!! and it was over USD 1 billion , the largest ever facility to SL and we have paid it fully!!
Did IMF asked us to sack govt servants in 2010? Where were Udaya G, Vasu, Wimal in 2010 when we got IMF loan ? Did IMF ask us to sack govt servants then?
This is same as MCC (Tissa , prof Gunaruwan , Tilvin, AKD objected to it on flimsy grounds).
MR and GR have a good false fear mongering group to spread lies ! Depending on false AKD, Tilvin also joins the bandwagon!
See the Facts yourself
https://www.imf.org/external/np/fin/tad/extarr2.aspx?memberKey1=895&date1key=2018-09-30
විදේශ සේවා නියුක්ති කාර්යාංශය කොහොමත් වෙනත් රටවල් එක්ක කතා කරලා රජෙයේ මැදිහත් වීමෙන් රැකියා වැඩසටහන් ක්රියාත්මක කරනවා කොරියානු රැකියා වැඩසටහන සහ ජපන් රැකියා වැඩසටහන උදාහරණ දෙකක් ජොබ් එක ලෙබර් වෙන්නත් පුළුවන් බොහෝවිට නමුත් ඉහළ වැටුපක් ලැබෙනවා නම් සැලකිය යුතු පිරිසක් කැමති වෙනවා
රජයේ මැදිහත් වීමෙන් රජයේ සේවකයන්ට ක්රියාත්මක කරන විදේශ රැකියා වැඩසටහනක් නිසා නැවත ලංකාවට ආවට පස්සේ තමන්ගේ ජොබ් එක ආපහු ගන්න නම් විදේශ රැකියාවෙන් උපයන ආදායමෙන් සාධාරණ ප්රතිෂතයක් ලංකාවේ තමන්ගේ ගිණුමට ඒවන එක අනිවාර්ය කරනවා ඩොලර් ප්රශ්ණෙට උත්තරයක් විදිහට
2010 dunne USD 1 billion nam me para goda danna at least 20 billion USD denna vevi ( 2026 veddi total naya gevanan tiyenava 26 Billion USD, eken denata gevala 3.6 Billion USD)These are all foolish arguments of Wimal, UdayaG, Vasu etc including AKD , Tilvin etc.
IMF do not tell us what to do we tell IMF what we are going to do with their money and repayment arrangement. Now IMF do not apply their conditions but our proposals will be assessed for viability.
In any event IMF loans were given to sri lanka since 1978 , repeatedly 17 times!!
the only time IMF loans were not given was three year time period since 1978!!
Last was in 2010 under MR!! and it was over USD 1 billion , the largest ever facility to SL and we have paid it fully!!
Did IMF asked us to sack govt servants in 2010? Where were Udaya G, Vasu, Wimal in 2010 when we got IMF loan ? Did IMF ask us to sack govt servants then?
This is same as MCC (Tissa , prof Gunaruwan , Tilvin, AKD objected to it on flimsy grounds).
MR and GR have a good false fear mongering group to spread lies ! Depending on false AKD, Tilvin also joins the bandwagon!
See the Facts yourself
https://www.imf.org/external/np/fin/tad/extarr2.aspx?memberKey1=895&date1key=2018-09-30
ඕක උපාධි මට්ටමකට ගේනවට මොන තරම් ලෙඩ දැම්ම ද ඩොකාලා. කුහක කමත් රට වලපල්ලට යෑමට හේතුවක්දන්න තරමිනන් ලංකාවේ නාර්සින් කෝස් එක ඉංග්ලිෂ්
danata vadima aran thiyenne 2.5 billion mata mathaka hatiyata. videshiya upadeshakayangae sahayath athuwa thamayi meka illanne eth 20 ganna baa. gewana vidihak thiyennath epaya.2010 dunne USD 1 billion nam me para goda danna at least 20 billion USD denna vevi ( 2026 veddi total naya gevanan tiyenava 26 Billion USD, eken denata gevala 3.6 Billion USD)
un devida 20 billion USD condition nathuva?
ithin eka thama avula.. hema avuruddema 6 billion USD ona naya gevannama..danata vadima aran thiyenne 2.5 billion mata mathaka hatiyata. videshiya upadeshakayangae sahayath athuwa thamayi meka illanne eth 20 ganna baa. gewana vidihak thiyennath epaya.

ගොඩක් රටවල් කලින් ඉඳන්ම කිව්ව අපි ණය උගුලක හිර වෙන්න යන්නෙ කියල.ithin eka thama avula.. hema avuruddema 6 billion USD ona naya gevannama..
api hodatama naya ugulaka hira vela inne![]()
ලොකු දෙයක් . යවන්න ඕනේලංකාවේ රජයේ අදායමින් 85% ගෙවන්නේ රාජ්ය සේවක අයගේ පඩි ගෙවන්නලු..
ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?
Mona rata seweda? Kakkusi hodanna thamai yawanna wenne pandam walata gaththa un.. Kadda tiya go no go kiyaganda bari unne bung inne.. Rate namath kala (Kanna namak naa habai dan numRata seweta yawanawa kiwwa neda?
) thamai nawatinne..රාජපස්සලට imf නොයා මේක ගොඩදාගන්න තරම් ඔලුවක් නැත්තනම් මිනිස්සු හාමතේ මැරෙනවට වඩා රාජ්ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන එක හොඳයිනෙ.ලංකාවේ රජයේ අදායමින් 85% ගෙවන්නේ රාජ්ය සේවක අයගේ පඩි ගෙවන්නලු..
ඒ නිසා IMF එකෙන් රාජ්ය සේවකයන 25% ක් ගෙදර යවන්න කිව්වොත් මොකද වෙන්නේ?