Job එකට Dubai යනවද? PhD එකට Aussie යනවද?

BruceWayne92

Well-known member
  • Oct 8, 2013
    12,332
    1
    13,261
    113
    Gotham City
    Ado i also heard a similar story about a 23 yo boy earning 23lakhs in saudi (banking sector)
    23 laks or 30 laksj meaning somewhare between 30,000-35,000 riyals
    Yes its possible but not a fixed salary ,
    Commsion based earnings .
    If that is a fixed one which means he is in some higher position like sales manager
     
    • Like
    Reactions: jennt

    Babysaban

    Well-known member
  • Aug 12, 2020
    1,153
    684
    113
    bp. Math inne uba wage case ekaka.
    Mata nm ausi sure na not a first class. But I did a masters by research. Dan dubai yanwada nathnm phd appl karanwada kiyala hithagena inne. phd path eke giyoth mata hterena de thamai ape life eke achievements ganna apita thawa wayasa yanwa. phd eka end karath apita job ekak eth life eke na. dont have a stable income.
    habai industr giyot apit phd time eka spend karoth industry eke ewenkota settle wenna puluwan income ekakui experience ekakui api hdagena
    delowak athara thaniwela inne :baffled: