bp. Math inne uba wage case ekaka.
Mata nm ausi sure na not a first class. But I did a masters by research. Dan dubai yanwada nathnm phd appl karanwada kiyala hithagena inne. phd path eke giyoth mata hterena de thamai ape life eke achievements ganna apita thawa wayasa yanwa. phd eka end karath apita job ekak eth life eke na. dont have a stable income.
habai industr giyot apit phd time eka spend karoth industry eke ewenkota settle wenna puluwan income ekakui experience ekakui api hdagena
delowak athara thaniwela inne
