Job එකට Dubai යනවද? PhD එකට Aussie යනවද?

Babysaban

Well-known member
  • Aug 12, 2020
    1,155
    685
    113
    bp. Math inne uba wage case ekaka.
    Mata nm ausi sure na not a first class. But I did a masters by research. Dan dubai yanwada nathnm phd appl karanwada kiyala hithagena inne. phd path eke giyoth mata hterena de thamai ape life eke achievements ganna apita thawa wayasa yanwa. phd eka end karath apita job ekak eth life eke na. dont have a stable income.
    habai industr giyot apit phd time eka spend karoth industry eke ewenkota settle wenna puluwan income ekakui experience ekakui api hdagena
    delowak athara thaniwela inne :baffled:
     

    FFAlpha

    Well-known member
  • Jan 11, 2017
    935
    666
    113
    PR hambenne naththan ai ban digatama ohe indan time waste karanne?
    It’s not as easy as just booking a flight ticket and coming back. Coming from a middle-class family, there aren’t really any savings to fall back on. And since I’ve been out of the industry for some time, getting back into the industry in Sri Lanka is also difficult.

    There are a whole lot of things attached to this situation. I’m giving my best every day and doing everything I can to secure something before my visa runs out.
    සිරාවටම ද කියන්නෙ?
    Yes. If I were in that position, I would probably go to Dubai, earn some money while working, gain more industry experience, and then try for skilled migration. At least that way, I would have some kind of safety net, both financially and in terms of experience. Most of my peers have now settled down in Sri Lanka. They’re building houses and buying cars. I know most of it is through loans, but still, they’ve started their journey and are moving forward. Most of them are now in TL or ATL positions as well.

    Once you move into academia, especially in IT, it can be difficult to move back into the industry. If you return to Sri Lanka and stay in academia, the salary is honestly quite low. But if you try to go back into the industry, you can sometimes be seen as overqualified academically while also having a gap in recent industry experience. That’s why this decision isn’t as simple as just coming back. There are a lot of things tied to it, and I have to think carefully about my career, finances, stability, and future.

    Also, if you can, I think doing a PhD in Europe would be a better option. In many European countries, PhD candidates are considered full-time employees, so those PhD years can also count as work experience. In Australia, you are mainly considered a student. Completing a PhD can give you an additional 5 points, bringing the total to 20 points compared with an MRes or MPhil, but apart from that, the benefits are more limited.

    There are also some specific PR pathways for PhD graduates, especially if you complete your PhD in places like Canberra or Tasmania. However, because there are only a few universities in those states, getting a PhD offer can be highly competitive. So choose wisely. Time is one of the most important factors here, and you need to think carefully about which option gives you the best long-term outcome.
     
    Last edited:

    shenat

    Well-known member
  • May 13, 2007
    58,723
    87,114
    113
    ආශ්චර්යමත් රටක
    PhD එකක් කරන්න පුලුවන් කම තියෙනවා නං schol එකකින්, සහ ඒකට කැමැත්ත තියෙනවා නං ඒක කරන එක හොඳයි හොඳ රටක. Middle East වල job එකක් හොයා ගත්තොත් මුල ඉඳන් ලොකු ගාණක් හම්බ කරලා ඉතුරු කරගන්න පුලුවන් වෙයි. හැබැයි බහුතරය ඔය රටවල් වල නවතින්නෙ නෑනෙ. ඒ එහෙම නවතින්න හිතෙන රටවල් නොවෙන නිසා. බැඳලා ළමයි එහෙම හදනව නං ඊට කලින් හිතුනට ඒ රටවල් අවුලක් නෑ කියලා පස්සෙ එහෙම නෙවෙයි හිතෙන්නෙ. ඒ නිසා long term සැලකුවොත් ඉංග්‍රීසි ප්‍රධාන භාෂාව වෙච්ච රටකට යන එක තමයි හොඳම. එහෙම නැත්තං middle east මුලින් ගිහින් අවුරුදු කීපයක් ඉඳලා ඒ අතරෙ සල්ලියි, international experience එකතු කරගෙන ඒ අතරේ PR apply කරලා(පුලුවන් නං හොඳම විදිය) එහෙම රටකට යන එක.

    හැබැයි උබ just passed out කෙනෙක් නං PR apply කරන්න points උත් මදි වෙයිනෙ. ඒකත් ප්‍රශ්නයක්. ඉතින් මුලින් middle east රටකට ගිහින් හම්බ කරන්, experience එකතු කරන් එන එක තමයි හොඳම. ලංකාවෙ හිටියොත් experience තියෙනවා සල්ලි නැතිවෙනවා.

    PhD කරා කියලා ලොකුවට සැලරි නං වැඩිවෙන්නෙ නෑ field එකේ jobs වල දැකල තියෙන තරමට. ඊට වඩා experience එක තමයි වටින්නෙ. PR එකට වැඩි වෙන්නෙත් ලකුණු 5යි බොහෝ දුරට. අවුරුදු 5ක් විතර තටමලා ඒක බලාගෙන නං වැඩක් නෑ. ඒ අවුරුදු 5 job කරා නං ඊට වඩා දෙයක් වෙනවා.

    PR නැතුව යනව නං PR pathway එක clear, risk එක අඩු රටකට යන එක තමයි මේ කාලෙ හොඳ. ඒ වගේම job එක කරන්න additional qualifications, licences එහෙම ගන්න ඕන නැති රටවල් වලට යන එක කට්ට අඩුයි. Canada, USA එහෙම ඒ වගේ ඕන කියලා තමයි අහලා තියෙන්නෙ. UK නං දන්නෙ නෑ. Experience තියාගෙන එහේ Job වලට ගියපු අය නං දැකල තියෙනවා.

    ඔය හැම එකක්ම බැලුවම ඉතින් ගැලපෙන රටවල් පොඩ්ඩයි තියෙන්නෙ. ඒකෙ උඩින්ම තියෙන්නෙ Australia. ඒක කියන්නෙත් Civil Eng ලට අදාළව සහ සාපේක්ෂව.

    ඒක තමයි මගේ නං මතය.



    පී ආර් නැත්තම් ඔසී වල සිවිල් ජොබක් හොයාගන්න අමාරුයි කියන එක ඇත්ත.

    ඒක නං පට්ට බොරු.
    කවුද එහෙම කියන්නෙ?

    1st world රටවල් වලින් සිවිල් ඉන්ජෙකුට ජොබ් හොයාගන්න ලේසිම Australia මම දැකල තියෙන විදියට.
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 6:18 AM
     
    Last edited:

    EVC

    Well-known member
  • Sep 15, 2008
    29,000
    21,209
    113
    PhD එකක් කරන්න පුලුවන් කම තියෙනවා නං schol එකකින්, සහ ඒකට කැමැත්ත තියෙනවා නං ඒක කරන එක හොඳයි හොඳ රටක. Middle East වල job එකක් හොයා ගත්තොත් මුල ඉඳන් ලොකු ගාණක් හම්බ කරලා ඉතුරු කරගන්න පුලුවන් වෙයි. හැබැයි බහුතරය ඔය රටවල් වල නවතින්නෙ නෑනෙ. ඒ එහෙම නවතින්න හිතෙන රටවල් නොවෙන නිසා. බැඳලා ළමයි එහෙම හදනව නං ඊට කලින් හිතුනට ඒ රටවල් අවුලක් නෑ කියලා පස්සෙ එහෙම නෙවෙයි හිතෙන්නෙ. ඒ නිසා long term සැලකුවොත් ඉංග්‍රීසි ප්‍රධාන භාෂාව වෙච්ච රටකට යන එක තමයි හොඳම. එහෙම නැත්තං middle east මුලින් ගිහින් අවුරුදු කීපයක් ඉඳලා ඒ අතරෙ සල්ලියි, international experience එකතු කරගෙන ඒ අතරේ PR apply කරලා(පුලුවන් නං හොඳම විදිය) එහෙම රටකට යන එක.

    හැබැයි උබ just passed out කෙනෙක් නං PR apply කරන්න points උත් මදි වෙයිනෙ. ඒකත් ප්‍රශ්නයක්. ඉතින් මුලින් middle east රටකට ගිහින් හම්බ කරන්, experience එකතු කරන් එන එක තමයි හොඳම. ලංකාවෙ හිටියොත් experience තියෙනවා සල්ලි නැතිවෙනවා.

    PhD කරා කියලා ලොකුවට සැලරි නං වැඩිවෙන්නෙ නෑ field එකේ jobs වල දැකල තියෙන තරමට. ඊට වඩා experience එක තමයි වටින්නෙ. PR එකට වැඩි වෙන්නෙත් ලකුණු 5යි බොහෝ දුරට. අවුරුදු 5ක් විතර තටමලා ඒක බලාගෙන නං වැඩක් නෑ. ඒ අවුරුදු 5 job කරා නං ඊට වඩා දෙයක් වෙනවා.

    PR නැතුව යනව නං PR pathway එක clear, risk එක අඩු රටකට යන එක තමයි මේ කාලෙ හොඳ. ඒ වගේම job එක කරන්න additional qualifications, licences එහෙම ගන්න ඕන නැති රටවල් වලට යන එක කට්ට අඩුයි. Canada, USA එහෙම ඒ වගේ ඕන කියලා තමයි අහලා තියෙන්නෙ. UK නං දන්නෙ නෑ. Experience තියාගෙන එහේ Job වලට ගියපු අය නං දැකල තියෙනවා.

    ඔය හැම එකක්ම බැලුවම ඉතින් ගැලපෙන රටවල් පොඩ්ඩයි තියෙන්නෙ. ඒකෙ උඩින්ම තියෙන්නෙ Australia. ඒක කියන්නෙත් Civil Eng ලට අදාළව සහ සාපේක්ෂව.

    ඒක තමයි මගේ නං මතය.





    ඒක නං පට්ට බොරු.
    කවුද එහෙම කියන්නෙ?

    1st world රටවල් වලින් සිවිල් ඉන්ජෙකුට ජොබ් හොයාගන්න ලේසිම Australia මම දැකල තියෙන විදියට.
    ------ Post added on Sep 4, 2026 at 6:18 AM
    Loku talks denne
    But end of ghe dah
    toilet hodana ekek 🤌
     
    • Sad
    Reactions: shenat

    samindi

    Well-known member
  • Mar 20, 2007
    1,420
    1,605
    113
    Oceania
    පොඩි එකෝ, මගේ අවංක ඔපීනියන් එක දෙන්නම්. මගේ මල්ලි කෙනෙක් කියලා හිතලා. උඹට දැන් BSc එක තියෙනවා නේ. ඒකෙන් ඩුබායි ගිහින් හොඳට සල්ලි හදාගනින්, එක්ස්පීරියන්ස් ගනින්, තව රටේ ලෝකේ ඇවිදපන් ඔය කාලේ. එක්ස්පීරියන්ස් ගනින්, මිනිස්සු එක්ක කතා කරපන්. ඊට පස්සේ වර්ක් වීසා ගහ ගහ රටවල් කීපෙක වැඩ කරපන්, ට්‍රයි USA, Europe, Aussie etc. කැමති තැනක PR දාලා සෙට්ල් වෙයන්.

    මෙහෙම කළාම උඹේ එක්ස්පීරියන්ස් හැදිලා, කට්ට කාලා ලෝකේ රටවල්වල එක එක එවුන් එක්ක වැඩ කරලා උඹ සුපිරිම පොරක් වෙලා. කාලයක් එක්ක.

    නැත්තන් උඹ ගොබ්බයා වගේ එක පාරට PhD කරලා එළියට එද්දිත් ඔය යන ගොබ්බයාම තමයි, ඒක වෙනස් වෙන්නේ නෑ උඹ PhD කළාම. හැබැයි උඹට මෙහෙම එකක් නම් වෙනවා, මට PhD තියෙන නිසා මම තමයි කෙරුම, මම තමයි හරි, මගේ මතය තමයි හැමෝගෙම මතය වෙන්න ඕනේ.

    ඉස්කෝලේ කාලේ ඉඳලා මම දන්න PhD, MBA, MSc දෙක තුන තියෙන අමු හරක් මම උඹට ඕන තරම් පෙන්නලා දෙන්නම්. උන් දාර ගොන් ටෝක් දිදී social media වල මිනිස්සුන්ගේ අවධානය ගන්න හදනවා උන්ට PhD තියෙන නිසා. කිසිම PhD එකකින් මිනිහෙක් සම්පූර්ණ වෙන්නේ නෑ.

    උඹ තීරණය කරපන් කොල්ලා. උඹට ජය.

    — AI එකක් use කරලා අතින් ලිව්වේ.
     

    infernocus

    Well-known member
  • Jul 8, 2025
    3,336
    6,987
    113
    ඩුබායි පල
    හම්බකරලා ආතල් එකේ ඉන්න තියෙන්නෙ

    Ausi ගිහින් Phd කරා කියලා මහ ලොක ලබ්බක්නැහැ. උඹ ඇකඩමියා වලට ආසම නං ඒක කරපන්
     
    • Like
    Reactions: samindi

    Tricle_Buwa

    Well-known member
  • Sep 15, 2019
    12,986
    18,898
    113


    මම මේක බැලුවෙ නෑ. සමහරවිට උදවුවක් වෙන්න පුලුවන්.
     

    navi

    Well-known member
  • Oct 4, 2006
    2,915
    334
    83
    PhD එකට austrailia යන්න දැන්ම නොගියොත් එහෙ PR ගන්න එන්න එන්නම අමාරු වෙනවා
     

    Babysaban

    Well-known member
  • Aug 12, 2020
    1,155
    685
    113
    It’s not as easy as just booking a flight ticket and coming back. Coming from a middle-class family, there aren’t really any savings to fall back on. And since I’ve been out of the industry for some time, getting back into the industry in Sri Lanka is also difficult.

    There are a whole lot of things attached to this situation. I’m giving my best every day and doing everything I can to secure something before my visa runs out.

    Yes. If I were in that position, I would probably go to Dubai, earn some money while working, gain more industry experience, and then try for skilled migration. At least that way, I would have some kind of safety net, both financially and in terms of experience. Most of my peers have now settled down in Sri Lanka. They’re building houses and buying cars. I know most of it is through loans, but still, they’ve started their journey and are moving forward. Most of them are now in TL or ATL positions as well.

    Once you move into academia, especially in IT, it can be difficult to move back into the industry. If you return to Sri Lanka and stay in academia, the salary is honestly quite low. But if you try to go back into the industry, you can sometimes be seen as overqualified academically while also having a gap in recent industry experience. That’s why this decision isn’t as simple as just coming back. There are a lot of things tied to it, and I have to think carefully about my career, finances, stability, and future.

    Also, if you can, I think doing a PhD in Europe would be a better option. In many European countries, PhD candidates are considered full-time employees, so those PhD years can also count as work experience. In Australia, you are mainly considered a student. Completing a PhD can give you an additional 5 points, bringing the total to 20 points compared with an MRes or MPhil, but apart from that, the benefits are more limited.

    There are also some specific PR pathways for PhD graduates, especially if you complete your PhD in places like Canberra or Tasmania. However, because there are only a few universities in those states, getting a PhD offer can be highly competitive. So choose wisely. Time is one of the most important factors here, and you need to think carefully about which option gives you the best long-term outcome.
    This is true. I’m also in a similar situation, but in Sri Lanka and in Civil Eng. I don’t have industry experience, so most of the CVs I’ve sent to companies haven’t even received a response.

    If you choose academia, even after completing a PhD, you still have to find a job. But if you enter the industry now, you can gain valuable experience and potentially have more career paths open to you later.

    This is the way I’m thinking about my situation now. I have zero industry experience and I’m still on the academic side. I haven’t been able to secure a PhD scholarship yet.

    Meanwhile, most of my friends are getting married and moving away from their parents because they have somehow managed to settle into their careers. Seeing that also makes me think seriously about whether I’m making the right choice.

    So, if you’re in a similar situation, choose your path wisely.
     
    • Like
    Reactions: NowUCmeNowUDont

    Don GasCan

    Well-known member
  • Nov 3, 2010
    43,645
    50,011
    113
    සේදවත්ත
    කොහෙවත් යන්න එපා ලංකාවට සේවයක් කරන්න . ඉගෙනගත්තා කියලා තේරුමක් නෑ ඉස්සරට. civil + AI ඉන්ටිග්‍රේශන් එක ඉගෙන ගන්න බලන්න එක ඕනේ වෙයි .