lankawebhosting Service

Nadun26

Well-known member
  • Apr 27, 2015
    14,208
    12,740
    113
    38
    recommended... මම VPS එකක් ගත්ත.ඉක්මනට වැඩේ කරලා දුන්න. දවස් තුනකට විතර පස්සේ නදුන් කතා කරලා ප්‍රශ්ණ එහෙම තියෙනවද කියලත් ඇහුව..service එක හොදටම හොදයි.....
    thank you machan

    Namecheap shared shape neh?
    mage wordpress 3 duwanawa meke.
    ඔය පැකේජ් එකට $3 වගේ වෙනවා නේද මාසේට ? ඔය මිලටම VPS එකක් ගත්තා නම් ඔයිට ලාබයි
    ------ Post added on Jun 18, 2021 at 12:48 PM
     

    පෝරිසාදයා

    Well-known member
  • Oct 24, 2011
    7,205
    9,812
    113
    thank you machan


    ඔය පැකේජ් එකට $3 වගේ වෙනවා නේද මාසේට ? ඔය මිලටම VPS එකක් ගත්තා නම් ඔයිට ලාබයි
    ------ Post added on Jun 18, 2021 at 12:48 PM
    මම Racknerd ගත්තා බං... $15 per year, 6 domains, shared hosting