Acer lap එකක් තියෙන්නේ.
Display එකේ ඉරි යනවා. Display එක replace කරන්න වෙනවා වගේ.
Acer කරන්නේ metropolitan නේද.
උන්ගෙ service නම් හරි නෑ කියලා අහලා තියනවා. Reviews උනත් හරි නෑ. Privacy එක පැත්තෙන් කාටවත් lap එක දෙන එකත් risky. බැරි ද උන්ගෙන් display එක විතරක් ගන්න.
Display එකේ ඉරි යනවා. Display එක replace කරන්න වෙනවා වගේ.
Acer කරන්නේ metropolitan නේද.
උන්ගෙ service නම් හරි නෑ කියලා අහලා තියනවා. Reviews උනත් හරි නෑ. Privacy එක පැත්තෙන් කාටවත් lap එක දෙන එකත් risky. බැරි ද උන්ගෙන් display එක විතරක් ගන්න.