Middle East වල ඉන්න කට්ටිය පොඩ්ඩක් ඇතුලට එන්න.

Rasika212

Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    @Kalegana කසියා ගානට බීපන් හොදේ

    කොහොමද පෙර පෙර ඉද්දි ඉරාන බාල මිසියිලයක් කඩන් වැටුනොත් කෙලින්ම කෙලගානට අල්ලා ලඟට යන්න පුලුවන් 72 ගන්න. :(


    ඔච්චර හුත්තක් නෑ නටන්නෙ නැතුව ඉදපං

    නිකන් දන්නේ නැති ඒවා කතා නොකර ඉඳපන් කළු මිට්ටෝ ඉරානේ එවුන්ම තමයි වටේ රටවල් ටිකටයි එම්බසි වලටයි ඕක දැනුම් දීලා තියෙන්නේ උන්ට පිස්සු නැ නිකන් ඔයවගේ දේවල් කියන්න.
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,898
    11,404
    113
    නිකන් දන්නේ නැති ඒවා කතා නොකර ඉඳපන් කළු මිට්ටෝ ඉරානේ එවුන්ම තමයි වටේ රටවල් ටිකටයි එම්බසි වලටයි ඕක දැනුම් දීලා තියෙන්නේ උන්ට පිස්සු නැ නිකන් ඔයවගේ දේවල් කියන්න.
    මිට්ටෝ කසියා ගහලද
     
    • Haha
    Reactions: NRTG

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    මිට්ටෝ කසියා ගහලද

    උබනේ කාසියා ගහලා ඉන්නේ උඹේ කවුරුත්නැ නේ diplomat හරි නැතම් ඔය අවට රටක embassy එකක වැඩ කරන එක නිසා දන්නේ නැති දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් ඉරානේම තමයි diplomatically ඕක කිවුවේ.

    මූ පිස්සෙක් බං..50ත් පැනපු නාකියෙක්🤣🤣

    මට 50 පැනලා උඹ වගේ පාකි නකේක් කියලද හිතුවේ හම්බයෝ. :rofl:

    මේ ත්‍රෙඩ් වලට ඇවිත් කතා කරපන් මේවා සාදර්නි කරණය කරපන් පුලුවන් නම් -https://elakiri.com/threads/වෛද්‍ය-...-නිදොස්-කළේ-නෑ-නීතිපති-කළේ-කැත-වැඩක්.2215089/
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,898
    11,404
    113
    නේ diplomat හරි නැතම් ඔය අවට රටක embassy එකක වැඩ කරන එක නිසා දන්නේ නැති දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් ඉරානේම තමයි diplomatically ඕක කිවුවේ.
    දැන් උබ කියන්නේ ෆොඩෝ වලට ගැහුවා එකෙන් , ඒ ඵසිලිටි එකේ තියෙන යුරේනියම් ලීක් වෙලා කියලඩ් ?
     
    • Like
    Reactions: Rasika212

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,449
    47,504
    113
    උබනේ කාසියා ගහලා ඉන්නේ උඹේ කවුරුත්නැ නේ diplomat හරි නැතම් ඔය අවට රටක embassy එකක වැඩ කරන එක නිසා දන්නේ නැති දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් ඉරානේම තමයි diplomatically ඕක කිවුවේ.



    මට 50 පැනලා උඹ වගේ පාකි නකේක් කියලද හිතුවේ හම්බයෝ. :rofl:

    මේ ත්‍රෙඩ් වලට ඇවිත් කතා කරපන් මේවා සාදර්නි කරණය කරපන් පුලුවන් නම් -https://elakiri.com/threads/වෛද්‍ය-සාෆි-නිදහස්-කරන්න-නීතිපති-ගහපු-ගේම-සාෆි-නිදොස්-කළේ-නෑ-නීතිපති-කළේ-කැත-වැඩක්.2215089/

    දාර බයියට රිදිලා..තොට ඕකේ උත්තර දෙන්න මගෙන්ද ප්‍රශ්ණේ අැහුවේ නාකි බයියා🤣🤣
     

    SIC

    Well-known member
  • Dec 3, 2012
    10,676
    5,803
    113
    KALUTHARA
    ලංකාවට බල පෑමක් නැති වෙයි නානා මෙච්චර දුර එන්න විදියක් නැ.



    diplomatically ඉරානේ දන්වලා තියෙන්නේ වටේ රටවල් වලට ඕවාට නිවුස් යන්නේනැ.

    මැරෙන්න තරම් කෙස් එකක් නැති complications තමයි ඇති උනත් ඇති වෙන්නේ ඉරානේ රට ඇතුලේ ඉන්න එවුන්ට තමයි වැඩිම කේස්.
    Ekiyanne radiation leak ekak tiyeda bn ?
     
    • Like
    Reactions: Rasika212

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    දැන් උබ කියන්නේ ෆොඩෝ වලට ගැහුවා එකෙන් , ඒ ඵසිලිටි එකේ තියෙන යුරේනියම් ලීක් වෙලා කියලඩ් ?

    ඔව් ෆොඩෝ වල තමයි උන්ගේ main stockpile එක තිබිලා තියෙන්නේ කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.

    දාර බයියට රිදිලා..තොට ඕකේ උත්තර දෙන්න මගෙන්ද ප්‍රශ්ණේ අැහුවේ නාකි බයියා🤣🤣

    කවුද පොන්නයෝ බයියා උඹනේ රෙදි නැතුව ගෝටාට කඩේ ගිහින් දැන් පැත්ත මාරු කරලා ඉන්නේ උඹේ මහා බයියා එරෝසොන්ස් ගෙන් අහපන් කෝ මන් ගැන උයි මයි මර ගත්ත හැටි. :rofl:

    Ekiyanne radiation leak ekak tiyeda bn ?

    කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.
     

    Bitter Truth

    Well-known member
  • Dec 19, 2015
    24,449
    47,504
    113
    ඔව් ෆොඩෝ වල තමයි උන්ගේ main stockpile එක තිබිලා තියෙන්නේ කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.



    කවුද පොන්නයෝ බයියා උඹනේ රෙදි නැතුව ගෝටාට කඩේ ගිහින් දැන් පැත්ත මාරු කරලා ඉන්නේ උඹේ මහා බයියා එරෝසොන්ස් ගෙන් අහපන් කෝ මන් ගැන උයි මයි මර ගත්ත හැටි. :rofl:




    කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.

    ඵහෙනම් සාෆි ගැන මගෙන් අහන්නේ පම්කටද?🤭🤭

    ගෝඨට මම කඩේ යන කාලේ උඹ කාටද කඩේ ගියේ??🤔🤔
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,898
    11,404
    113
    ඔව් ෆොඩෝ වල තමයි උන්ගේ main stockpile එක තිබිලා තියෙන්නේ කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.
    chemical වෙපන් හුත්තක් නම් දන්නේ නැහැ මිට්ටෝ . හැබැයි රේඩියේෂන් ලීක් එකක් නම් ලොවෙත් නැහැ , උනත් ඔච්චරම නටන්න වෙන්නෙත් නැහැ
     
    • Haha
    Reactions: Rasika212

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    ඵහෙනම් සාෆි ගැන මගෙන් අහන්නේ පම්කටද?🤭🤭

    ගෝඨට මම කඩේ යන කාලේ උඹ කාටද කඩේ ගියේ??🤔🤔

    උඹට ඒ කාලේ සාෆි නරකයි දැන් හොඳයිනේ එකයි අහන්නේ ඒ කාලේ නරකයි දැන් හොඳ ඇයි කියලා.

    මන් කාටවත් කඩේ ගියේ නැ තම්බි මන් චන්දෙ වත් දැම්මේනැ 2019 වල.


    chemical වෙපන් හුත්තක් නම් දන්නේ නැහැ මිට්ටෝ . හැබැයි රේඩියේෂන් ලීක් එකක් නම් ලොවෙත් නැහැ , උනත් ඔච්චරම නටන්න වෙන්නෙත් නැහැ

    තිබ්බ කැමික්ල් එක්ක යුරේනියම් මික්ස් වෙලා chain reaction එකක් වෙලා කියලා ඉරානේ කියන්නේ උන්ගේ atomic energy authority එකෙන් තමයි ටෙස්ට් කරලා තියෙන්නේ.

    උඹ පිලි ගත්තත් නැතත් මට කමක්නැ මේකේ middle east වල ඉන්න මිට්ටෝ ටික පවු නිසා ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ උන්ට පරිසම් වෙන්න.
     

    wissnshaftler

    Well-known member
  • Dec 13, 2023
    6,898
    11,404
    113
    එළකිරි මිට්ටෝ
    උඹට ඒ කාලේ සාෆි නරකයි දැන් හොඳයිනේ එකයි අහන්නේ ඒ කාලේ නරකයි දැන් හොඳ ඇයි කියලා.

    මන් කාටවත් කඩේ ගියේ නැ තම්බි මන් චන්දෙ වත් දැම්මේනැ 2019 වල.



    තිබ්බ කැමික්ල් එක්ක යුරේනියම් මික්ස් වෙලා chain reaction එකක් වෙලා කියලා ඉරානේ කියන්නේ උන්ගේ atomic energy authority එකෙන් තමයි ටෙස්ට් කරලා තියෙන්නේ.

    උඹ පිලි ගත්තත් නැතත් මට කමක්නැ මේකේ middle east වල ඉන්න මිට්ටෝ ටික පවු නිසා ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ උන්ට පරිසම් වෙන්න.
    හැබැයි මෙච්චරම හුම්තක් නම් වෙන්න කොහොමත් බහ
     
    • Like
    Reactions: Rasika212

    හෙනයා

    Well-known member
  • May 23, 2014
    16,917
    17,146
    113
    Kottawa
    තිබ්බ කැමික්ල් එක්ක යුරේනියම් මික්ස් වෙලා chain reaction එකක් වෙලා කියලා ඉරානේ කියන්නේ උන්ගේ atomic energy authority එකෙන් තමයි ටෙස්ට් කරලා තියෙන්නේ.

    උඹ පිලි ගත්තත් නැතත් මට කමක්නැ මේකේ middle east වල ඉන්න මිට්ටෝ ටික පවු නිසා ත්‍රෙඩ් එක දැම්මේ උන්ට පරිසම් වෙන්න.

    උන් nuclear වෙපන්ස් ටික අයින් කරගෙන කියල දාල තිබ්බා නේ.. ඒ කියන්නෙ එතන තිබිලද?
     
    • Like
    Reactions: Rasika212

    Rasika212

    Well-known member
  • Jun 18, 2010
    3,967
    3,291
    113
    උන් nuclear වෙපන්ස් ටික අයින් කරගෙන කියල දාල තිබ්බා නේ.. ඒ කියන්නෙ එතන තිබිලද?

    වෙප්න්ස් නෙවයි බන් එන්රිච් කරපු යුරේනියම් තිබ්බේ උන්ගේ බොරු එකේ අයින් කරන තිබිලානැ උන්ගේ තිබ්බ ලොකුම ගබඩාව ඕක ඔකේ යුරේනියම් එක්ක කැමික්ල් වෙපන්ස්/එක එක කැමික්ල් තිබිලා එකයි කේස් එක වෙලා තියෙන්නේ.