ඕකා ඕක අස්සෙත් පෙරනවා.පල ඩෝ යන්න. කලේගන බොසා දැන් කෝල කරේ බන්කරේ ඉදන් අඩිය ගහන ගමන්
ඕකා ඕක අස්සෙත් පෙරනවා.පල ඩෝ යන්න. කලේගන බොසා දැන් කෝල කරේ බන්කරේ ඉදන් අඩිය ගහන ගමන්
බඩු මදි මල්ලි, එලියට යන්න දෙන්නෙ නෑ කිවා ඕයිඕකා ඕක අස්සෙත් පෙරනවා.
@Kalegana කසියා ගානට බීපන් හොදේ
ඔච්චර හුත්තක් නෑ නටන්නෙ නැතුව ඉදපං
මිට්ටෝ කසියා ගහලදනිකන් දන්නේ නැති ඒවා කතා නොකර ඉඳපන් කළු මිට්ටෝ ඉරානේ එවුන්ම තමයි වටේ රටවල් ටිකටයි එම්බසි වලටයි ඕක දැනුම් දීලා තියෙන්නේ උන්ට පිස්සු නැ නිකන් ඔයවගේ දේවල් කියන්න.
ගස් වල තියන පලතුරු එළවලු"Middle east wala"
මිට්ටෝ කසියා ගහලද
මූ පිස්සෙක් බං..50ත් පැනපු නාකියෙක්![]()
දැන් උබ කියන්නේ ෆොඩෝ වලට ගැහුවා එකෙන් , ඒ ඵසිලිටි එකේ තියෙන යුරේනියම් ලීක් වෙලා කියලඩ් ?නේ diplomat හරි නැතම් ඔය අවට රටක embassy එකක වැඩ කරන එක නිසා දන්නේ නැති දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් ඉරානේම තමයි diplomatically ඕක කිවුවේ.
උබනේ කාසියා ගහලා ඉන්නේ උඹේ කවුරුත්නැ නේ diplomat හරි නැතම් ඔය අවට රටක embassy එකක වැඩ කරන එක නිසා දන්නේ නැති දේවල් කතා නොකර ඉඳපන් ඉරානේම තමයි diplomatically ඕක කිවුවේ.
මට 50 පැනලා උඹ වගේ පාකි නකේක් කියලද හිතුවේ හම්බයෝ.![]()
මේ ත්රෙඩ් වලට ඇවිත් කතා කරපන් මේවා සාදර්නි කරණය කරපන් පුලුවන් නම් -https://elakiri.com/threads/වෛද්ය-සාෆි-නිදහස්-කරන්න-නීතිපති-ගහපු-ගේම-සාෆි-නිදොස්-කළේ-නෑ-නීතිපති-කළේ-කැත-වැඩක්.2215089/
@hichchiputha missingඅපි නම් යාපාත් එක්ක frontline එකේ ඉන්නේ
යාපා අයියා නම් ඔහොම කතාවක් කිව්වේ නැහැ![]()
Ekiyanne radiation leak ekak tiyeda bn ?ලංකාවට බල පෑමක් නැති වෙයි නානා මෙච්චර දුර එන්න විදියක් නැ.
diplomatically ඉරානේ දන්වලා තියෙන්නේ වටේ රටවල් වලට ඕවාට නිවුස් යන්නේනැ.
මැරෙන්න තරම් කෙස් එකක් නැති complications තමයි ඇති උනත් ඇති වෙන්නේ ඉරානේ රට ඇතුලේ ඉන්න එවුන්ට තමයි වැඩිම කේස්.
දැන් උබ කියන්නේ ෆොඩෝ වලට ගැහුවා එකෙන් , ඒ ඵසිලිටි එකේ තියෙන යුරේනියම් ලීක් වෙලා කියලඩ් ?
දාර බයියට රිදිලා..තොට ඕකේ උත්තර දෙන්න මගෙන්ද ප්රශ්ණේ අැහුවේ නාකි බයියා![]()
Ekiyanne radiation leak ekak tiyeda bn ?
ඔව් ෆොඩෝ වල තමයි උන්ගේ main stockpile එක තිබිලා තියෙන්නේ කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.
කවුද පොන්නයෝ බයියා උඹනේ රෙදි නැතුව ගෝටාට කඩේ ගිහින් දැන් පැත්ත මාරු කරලා ඉන්නේ උඹේ මහා බයියා එරෝසොන්ස් ගෙන් අහපන් කෝ මන් ගැන උයි මයි මර ගත්ත හැටි.
කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.
chemical වෙපන් හුත්තක් නම් දන්නේ නැහැ මිට්ටෝ . හැබැයි රේඩියේෂන් ලීක් එකක් නම් ලොවෙත් නැහැ , උනත් ඔච්චරම නටන්න වෙන්නෙත් නැහැඔව් ෆොඩෝ වල තමයි උන්ගේ main stockpile එක තිබිලා තියෙන්නේ කැමික්ල් වේපනස් එක්ක.හිට් එකට තිබ්බ ඒවා ගෑස් එකක් වෙලා atmosphere එකේ කියලා කියන්නේ.
ඵහෙනම් සාෆි ගැන මගෙන් අහන්නේ පම්කටද?
ගෝඨට මම කඩේ යන කාලේ උඹ කාටද කඩේ ගියේ??![]()
chemical වෙපන් හුත්තක් නම් දන්නේ නැහැ මිට්ටෝ . හැබැයි රේඩියේෂන් ලීක් එකක් නම් ලොවෙත් නැහැ , උනත් ඔච්චරම නටන්න වෙන්නෙත් නැහැ
හැබැයි මෙච්චරම හුම්තක් නම් වෙන්න කොහොමත් බහඋඹට ඒ කාලේ සාෆි නරකයි දැන් හොඳයිනේ එකයි අහන්නේ ඒ කාලේ නරකයි දැන් හොඳ ඇයි කියලා.
මන් කාටවත් කඩේ ගියේ නැ තම්බි මන් චන්දෙ වත් දැම්මේනැ 2019 වල.
තිබ්බ කැමික්ල් එක්ක යුරේනියම් මික්ස් වෙලා chain reaction එකක් වෙලා කියලා ඉරානේ කියන්නේ උන්ගේ atomic energy authority එකෙන් තමයි ටෙස්ට් කරලා තියෙන්නේ.
උඹ පිලි ගත්තත් නැතත් මට කමක්නැ මේකේ middle east වල ඉන්න මිට්ටෝ ටික පවු නිසා ත්රෙඩ් එක දැම්මේ උන්ට පරිසම් වෙන්න.
තිබ්බ කැමික්ල් එක්ක යුරේනියම් මික්ස් වෙලා chain reaction එකක් වෙලා කියලා ඉරානේ කියන්නේ උන්ගේ atomic energy authority එකෙන් තමයි ටෙස්ට් කරලා තියෙන්නේ.
උඹ පිලි ගත්තත් නැතත් මට කමක්නැ මේකේ middle east වල ඉන්න මිට්ටෝ ටික පවු නිසා ත්රෙඩ් එක දැම්මේ උන්ට පරිසම් වෙන්න.
උන් nuclear වෙපන්ස් ටික අයින් කරගෙන කියල දාල තිබ්බා නේ.. ඒ කියන්නෙ එතන තිබිලද?