SLIIT?මම කලා Enterprise Application Development
Can recommend it![]()
Congratulations mchn, matath recommend kala karapu kenek eka hondai kiyala

uba mokakda recommend karana mba eka?Ubata ladder eke udata yanna lesi mba ekak thiyenawa nam msc is pure for academic purpose roi eka aduy mba ekka baluwahama
Machan monawa da aluthin labumu knowledge ahema oken. Math karanne inner cyber security or csමම කලා Enterprise Application Development
Can recommend it![]()
මිත්රවරුනි, මාස්ටර්ස් පටන් ගන්න කියලා බැලුවෙ. IIT එකේ MSc Advanced Software Engineering කරනවද, මොරා හරි UCSC හරි කරනවද කියලා බැලුවෙ.
IIT එකේ degree 2nd class upper or 1st class එකක් තියෙනම් 25% ඩිස්කවුන් එකක් සෙට් වෙනවා, ඒ කියන්නෙ ලක්ශ 5ක් වගේ තමා යන්නෙ කරන්න. මේක තමා කන්ටෙන්ට් එක
- Advanced Software Design
- Concurrent and Distributed Systems
- Enterprise Application Development
- MSc Project
මොකද හිතන්නෙ ප්රයිවට් මාස්ටර්ස් කරන එක ගැන.? Gov කර්න එක advantage එකක්ද?
View attachment 157936
meka gana mokada hithanne ?
one year mba karahan top upuba mokakda recommend karana mba eka?
For a guy in IT field does these MBa s give any value? I mean for his promotions and things?one year mba karahan top up
mage yaluwek kara within 3 months promoted
dont waste youth life for MSC/ PHD
මේක මචං මං කරපු කාලෙනම් full assignments based. No examsMachan monawa da aluthin labumu knowledge ahema oken. Math karanne inner cyber security or cs

Esoft hodatama standards thiyagena yana hinda


