NO FAP aka අපායේ යම සෙට් එක කඩු වලින් ඇනීම

No Fap GOD

Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    NO FAP aka අපායේ යම සෙට් එක කඩු වලින් ඇනීම

    ඔන්න මමත් No fap challenge එක පටන් ගත්තා. :P:P:P


    මම ඉස්සර දවසකට 3-4 පාරක් අතේ ගහනවා මයි. මම නැවැත්තුවේ මේ 21/02/2019. :rolleyes::rolleyes:


    දැන් ඉතින් අපායේ යම සෙට් එක ඇවිල්ලා වධ දෙනවා වගේයි, කරන්නමයි හිතෙන්නේ, හිත කියනවා කරපන් කරපන් කරපන් කියල, ඒත් කොහොම හරි ඉවසගෙන ඉන්නවා. :angry::angry::angry:


    බලමු ඉස්සරහට මොකෝ වෙන්නේ කියල :cool:
     
    • Like
    Reactions: umedhah

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    කරපන් කරපන් කරපන් :lol:


    මගේ collection එක. හැබැයි මේ එකකින් වත් මම fulfill වුනේ නම් නෑ :no:

    xq95xc.jpg
     

    KasunKDP

    Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    මම අහල තියන විදියට මුල් මාස 1,2 වගේ තමා අමාරු,
    එක පැන්නට පස්සේ shape
    good luck...
    පුළුවන් නම් vegan වෙයන්... එකෙන ලොකු උදව්වක් ලැබෙයි...
     

    A.L.I.E.N

    Well-known member
  • Dec 9, 2018
    564
    547
    93
    8
    Andromeda I
    අතේ ගැහුවෙ නැතිවුනොත් ඔටෝ බඩු යනවා යකෝ කෙල්ලන්ට මෙන්සස් වගේ ගහපන් ගහපන් අතේ..
     

    No Fap GOD

    Junior member
  • Feb 24, 2019
    160
    10
    18
    In a white country
    මම අහල තියන විදියට මුල් මාස 1,2 වගේ තමා අමාරු,
    එක පැන්නට පස්සේ shape
    good luck...
    පුළුවන් නම් vegan වෙයන්... එකෙන ලොකු උදව්වක් ලැබෙයි...


    Vegan කියන්නේ කිරි එකක් වත් බොන්න එපා ද? :angry: