NO FAP aka අපායේ යම සෙට් එක කඩු වලින් ඇනීම

KasunKDP

Well-known member
  • Oct 29, 2013
    35,872
    1,653
    113
    hell
    matath
    saariya ussaddima giya:dull::(

    මට නම් ගියේ ගෙඩි දෙක මිරිකද්දී...:(
    එක පට්ට්ට ආතල් බන් හැබැයි..
    ඇත්තට මිරිකද්දී ඔහොම ආතල් එකක් නෑ...
    හීනෙන් සෙක්ස් කරද්දී ආතල් වැඩි කමට මාර ඉක්මනට බඩු යනවා..
     

    INCORRECT

    Well-known member
  • Jun 13, 2016
    4,344
    3,881
    113
    EARTH
    මගේ collection එක. හැබැයි මේ එකකින් වත් මම fulfill වුනේ නම් නෑ :no:

    xq95xc.jpg
    Fullfill නොවෙන්න හේතුව මම දන්නවා...
     

    Mohowk

    Well-known member
  • Jun 14, 2018
    17,624
    21,114
    113
    Wakanda
    මට නම් ගියේ ගෙඩි දෙක මිරිකද්දී...:(
    එක පට්ට්ට ආතල් බන් හැබැයි..
    ඇත්තට මිරිකද්දී ඔහොම ආතල් එකක් නෑ...
    හීනෙන් සෙක්ස් කරද්දී ආතල් වැඩි කමට මාර ඉක්මනට බඩු යනවා..

    mannm komamirikalath na:dull::(
     

    temp_life

    Banned
  • Jan 5, 2019
    104
    13
    18
    ඔන්න මමත් No fap challenge එක පටන් ගත්තා. :P:P:P


    මම ඉස්සර දවසකට 3-4 පාරක් අතේ ගහනවා මයි. මම නැවැත්තුවේ මේ 21/02/2019. :rolleyes::rolleyes:


    දැන් ඉතින් අපායේ යම සෙට් එක ඇවිල්ලා වධ දෙනවා වගේයි, කරන්නමයි හිතෙන්නේ, හිත කියනවා කරපන් කරපන් කරපන් කියල, ඒත් කොහොම හරි ඉවසගෙන ඉන්නවා. :angry::angry::angry:


    බලමු ඉස්සරහට මොකෝ වෙන්නේ කියල :cool:


    apppa ow ban
    mamath uparima dawas 3,4i inne
    apayee set eka enwa nidaganna yaddi wage :(:(:(:(
     

    ST.PIERRE

    Well-known member
  • Jun 19, 2017
    5,679
    10,717
    113
    octagon
    කොච්චර දවස් ඉන්න ඕනෙද නින්දෙන් ඔටෝ බඩු යන්න?
     

    JBLs

    Well-known member
  • May 6, 2018
    3,565
    3,379
    113
    මගේ collection එක. හැබැයි මේ එකකින් වත් මම fulfill වුනේ නම් නෑ :no:

    xq95xc.jpg

    WTF what are you watching Porn Pictures Or fucking 3GP
    Aran Balapiya Hutto HD Porn
    233GB = 106908 files,
    In my collection 233GB means 60 to 100 file
    Netham ithin Ubata kawadawath Fulfill karaganna wenne ne