ඇමතිකම් කියන්නෙ ජාතික මට්ටමෙ තනතුරු දිස්ත්රික්කවලට වැඩකරන්න දෙන තනතුරක් නෙමෙයි. කලින් එහෙමවුන නිසා මිනිස්සුත් ඉල්ලනවා දැන්.ඉතිං මාතරට 2ක් දුන්නෙ
ඇමතිකම් කියන්නෙ ජාතික මට්ටමෙ තනතුරු දිස්ත්රික්කවලට වැඩකරන්න දෙන තනතුරක් නෙමෙයි. කලින් එහෙමවුන නිසා මිනිස්සුත් ඉල්ලනවා දැන්.ඉතිං මාතරට 2ක් දුන්නෙ
Anduwe Loku thanathurakata cabinet amathi kamakata wada oya 2.50 palath Saba maha amathikan watinawayai?බය නැතිව හිටපන් බන්... නාමල් සහ අනුර මාත් එක්ක අඩියක් ගැහුවා දැනට අවුරුදු 10 කට විතර කලින් බතලේගොඩ වැව ගාව.
පළාත් සබා වේ මහ ඇමතිකම නාමල්ට තමයි![]()
ඔව්Anduwe Loku thanathurakata cabinet amathi kamakata wada oya 2.50 palath Saba maha amathikan watinawayai?
පළාතේ ප්රදානියනෙ. කොටින්ම අයිතිකාරයා.e kohomada?
ඌ ට ඇමතිකමක් හරි යන්නේ නෑ . ඌට පොඩි අවුට් එකක් තියනව .
නාමලයා ඉමොෂන්ල් වැඩි ලොකුවට හිටියට . ඌ හොදයි මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරන්න දාන්නadu kulee sheen eka bn.ita wadaa wasanthayata out ekak have habai uda kulee
ow kumbrak haanna hondai parliement hariyanne naaනාමලයා ඉමොෂන්ල් වැඩි ලොකුවට හිටියට . ඌ හොදයි මිනිස්සු එක්ක වැඩ කරන්න දාන්න
Eca Thama wage case eka. NPP eke hituwa tharan name Kula case me. Ara jathika laisthuwen away Bimal balandakoadu kulee sheen eka bn.ita wadaa wasanthayata out ekak have habai uda kulee
Ubage district eka poddak kiyahankoකුරුණෑගල හැමදාම මී හරක් 1ට ගේනවා නේද![]()
kariyawa left karala wageeNPP කියන්නේ කුලවාදි පක්ෂයක් අන්න කුරැණෑගල අංක 1 මනාප ගත්ත නාමල් කරැනාරත්නට දිල තියෙන්නේ කිසි බලතලයක් නෑති වැඩක් කරන්ඩ බැරි නියොජ්ය ඇමතිකමක්.
ඔව් දැන් තමා NPP ඵකේ අභ්යයන්තර කොච්ඡර කුළ වාදයක් තියනවද කියල මට තෙරැනේ. ඵක කුළවාදේ තමා ප්රධාන නිර්නායකය තනතුරැ වලට UNP වගේkariyawa left karala wagee
kulayay campus ekai tamaiඔව් දැන් තමා NPP ඵකේ අභ්යයන්තර කොච්ඡර කුළ වාදයක් තියනවද කියල මට තෙරැනේ. ඵක කුළවාදේ තමා ප්රධාන නිර්නායකය තනතුරැ වලට UNP වගේ