Baninna epa ban terumak na.
බැන්නේ නෑ. බැන්නොත් මට ලොවෙත් කෙල වෙනව.
Baninna epa ban terumak na.
බැන්නේ නෑ. බැන්නොත් මට ලොවෙත් කෙල වෙනව.
මූ මෙහෙ පෝස්ට් දදා අන්ජනන් බල බල ඉන්නකොට අරූ රෙඩා පොට් කරලා ආයේ කරන්න පුළුවන් විදියට හදලත් තියයි![]()


මූ මෙහෙ පෝස්ට් දදා අන්ජනන් බල බල ඉන්නකොට අරූ රෙඩා පොට් කරලා ආයේ කරන්න පුළුවන් විදියට හදලත් තියයි![]()
Na ban bandinnna epa. Moka bandath wedak na. Mata nam kasada jeeewithe epa wela inne
කෙල්ලගෙ පලවෙනි එක තමයි බං. අවුරුදු 4 ක් යාලු වෙලා
aru kellawa brainwash karanna ida tiyenawa. kokatath danma hitha hadagena lasthi weyan boot ekakata.docawa set unotin goda yanna puluwa nisa kella monaw karai da danne na
Machan don't listen to others. If you feel this girl fits you to be your life partner, then go for it. There is nothing wrong in that profession. Nursing is derived from a prestigious career band based in the UK since 16 century. Not every nurse is a slut. There could be a few from here and there, but it's not the full picture of the Nursing career. It's more than a job when it comes to good deeds as in life saving and cure. She will look after you as much as she treats for her patientsමචං මේකයි කේස් එක. මම යාලුවෙලා ඉන්නෙ nurse කෙල්ලෙක් එක්ක
. ටිකක් පරණ ලව් එකක් අවුරුදු 4 ක් විතර වෙනවා. කෙල්ල ටිකක් ලස්සනයි
. ඒ උනාට ඒකි වැඩ කරන්නේ ටිකක් දුර හොස්පිටල් එකක ගෙදර ඉඳන්. ඒ නිසා ගෙදර එන්නේ මාසෙකට දවස් 7 ක් වගේ
. ඉතිරි ඔක්කොම එහෙ වැඩ
.
මේකයි කේස් එක මෙයා වැඩ කරන වෝඩ් එකේ internship කරන පොඩි ඩොකා මේකිට ලයින් දානවලු බං. ඌට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියලත් කියලා තියෙනවලු
. ඒ උනාට මෙයා එක්ක අනික් උන්ට වඩා වැඩියෙන් කතා බහ කරනවලු කොල්ලෙක් ඉන්න වග දැන දැනත්
. වාට්ටුවේ අනික් මිසිලත් මෙයාට ඒ ඩොකාගේ නම කිය කියා විහිලු කරනවලු සමහර වෙලාවට
.
මේකට මොකක්ද කරන්නේ කියලා විසඳුමක් දීපන්කො බං. මට හෙන අවුල්
.
Original එකෙන් ඇවිත් මේක කියන්න බෑ බං.සමා වෙන්න.![]()
4yr love da ban.. ammo parana love1k neh ??
tho issella ponsiyek wage muna uluk karaganne nathuwa kelin, clearly hithapan meka gena... like this..
mulinma balapan kella ekiwa demand kranwada doka gena kiyala ubath ekka ???
if not : kellata pahadili karala diyan oya eyawa ganan ganna epa.oya oyage paduwi inna weda tika karagena.oya baya wennath epa. ehema karadara kranna ba mkth. ona nam umbath hosptl patte ghn idala waren ekiwa meet wela. kisima widiyakin docawa ganan ganna epa kiyapan..
ehema nathuwa eki demand karanawa nam ekiwa umbata ekigen wedak na bro.
tho landak wenna epa. ekita karadara karaida, prashnaya athi karaida ? ohoma ponna widiyata hithanna epa. ehema karanna ba yako.. minihek weynako mulinma umba nahen adan nathuwa. mala paninawa tho ekka buruwa,,

බනින්න එපා බං. මේකි දවසක් ලගදි ඌට උදේ එද්දි ගුඩ් මෝනින් කියලා. මූ ඇහුනෙ නෑ වගේ ගිහින්. පස්සේ මේකි හැරිලා ආයේ ගුඩ් මෝනින් කියලා. පස්සේ බැන බැන හිටියා ඌට.මටත් අසූ හාරදාහට තද උනා පැනලා දෙන්න යනවට. ඒත් ඉවසගෙන හිටියා.kella otana hitiyot doca talented nam doca wade denawa sure. ube kella doca gawa sure abarenawa. uba modaya novi wena kellek set karaganin. nurse la full awul bn.
anit eka doca ube kellawa long term set karaganne na ne. wade karakaragatta eeta passe bye. uba gana dukai. alert eke hitapan.
salli walata kello yanawa bn. mama dannawane mama prado eken giyama mage yaluwonge wife la abarena hati. parissamen hitapan.


අනේ මංදා බං වෙන කෙල්ලෙක් හොයන වයසක මම නෑ බං දැන්Machan don't listen to others. If you feel this girl fits you to be your life partner, then go for it. There is nothing wrong in that profession. Nursing is derived from a prestigious career band based in the UK since 16 century. Not every nurse is a slut. There could be a few from here and there, but it's not the full picture of the Nursing career. It's more than a job when it comes to good deeds as in life saving and cure. She will look after you as much as she treats for her patients


aru kellawa brainwash karanna ida tiyenawa. kokatath danma hitha hadagena lasthi weyan boot ekakata.docawa set unotin goda yanna puluwa nisa kella monaw karai da danne na



අනේ මංදා බං වෙන කෙල්ලෙක් හොයන වයසක මම නෑ බං දැන්
කෙල්ලත් විහිලු තහලුවට යනව ඇති නෙ ඉතින්දැනට නම් එහෙම නෑ. මෙයාට විහිලු තහලු කරනවලු නිතරම අනික් අයට එහෙම නැතිලු
කෙල්ලත් විහිලු තහලුවට යනව ඇති නෙ ඉතින්
එකනේ එහෙම කරන්නේ නිකන්ම එහෙම කරන්න එන්නෙ නැහැ නෙ
anika eya hitiyeth board wela. man a aurudu 4n 2k hitiye rata ban.
)