Nurse කෙල්ලෙක් එක්ක යාලු අය පොඩ්ඩක් එන්න please

shiran987

Well-known member
  • Mar 29, 2008
    1,194
    119
    63
    prashnaya thamange nowana thek pilithura darshanikai kiyala kathawak umba ahala athi kiyala hithanawa machan.


    Eka nisa, uththarayak denda yanne na, hethuwa umba situation ekata face karalal thiyena hinda, umba danna api nodanna dewal thiyenawa aniwaryenma.


    Umbata karanda thiyena hodama dey, kaalayata ida deela bala sitina eka witharai machan, kalayath ekka prashney wisadei.


    umbala denna atharey hoda awabodyak thiyenawa nam, awulak wena ekak nathi bawa witharak wishwasa karanda. a bawa kellatath therum karala denda.



    umba hamadama eki wate karaki karaki inda wenne na machan kohomath, life eke oya eka awasthawak witharai. oke doca, maru wela giyama wena dokek enda puluwan, wena thanaka wada karanda giyoth ethana inna ekek wenda puluwan, gedara hitiyoth allapu gedara eka, kadey mudalali, three wheel kolla wenda puluwan.



    eka hinda, denna atharey awabodaya thiyenawanam, umbatawath, umba gana ekitawath awulak ganda oney na. issella, eka hadaganin, umbala dennama.


    good luck.
     

    inspiron

    Well-known member
  • May 27, 2014
    24,987
    17,622
    113
    Nowhere
    ඊයෙත් ත්‍රෙඩ් එකක් ගියේ kella ඔපිස් එකේ එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා කඩාගෙන කෙල්ලා කොල්ලව අනාත කරපු එකක්. එකත් උබට වෙයිද දන්නේ නෑ. ඩොකා ටෝක් කරලා කෙල්ලව නම්මගන්න පුළුවන්. දෙන්නම වැඩ කරන්නේ එකම තැන නිසා ඩොකාට නැවෙන්න ඉඩ තියෙනවා
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    ඊයෙත් ත්‍රෙඩ් එකක් ගියේ kella ඔපිස් එකේ එකෙක් එක්ක සෙට් වෙලා කඩාගෙන කෙල්ලා කොල්ලව අනාත කරපු එකක්. එකත් උබට වෙයිද දන්නේ නෑ. ඩොකා ටෝක් කරලා කෙල්ලව නම්මගන්න පුළුවන්. දෙන්නම වැඩ කරන්නේ එකම තැන නිසා ඩොකාට නැවෙන්න ඉඩ තියෙනවා

    :(:(:dull::sorry:
     

    D_Mad

    Well-known member
  • Jun 11, 2013
    25,606
    42,097
    113
    Deniyaya
    godak dokala hithanne nurse la unta gahanna thiyana badu kiyala, winodeta use karanna thiyana dewal kiyala thama nurse la gena hithanne. unta ona kohomahari arthal1k ganna nurse la gen. nurse lath kemati dokala ekka haminenna.. dokala nurselagen sepa gattata nurse la badinne na un badinne dokekwama or wena hoda kenek... aluth nurse kello ithin amaruwe watenawa.. nurse kellontath ithin dok kenek line danawa kiyanne ita wadiya deyak na...
     

    slider_hash

    Well-known member
  • Jul 29, 2015
    1,468
    362
    83
    ගෙදර තමයි
    මූ මෙහෙ පෝස්ට් දදා අන්ජනන් බල බල ඉන්නකොට අරූ රෙඩා පොට් කරලා ආයේ කරන්න පුළුවන් විදියට හදලත් තියයි :D:D:D:D
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83
    කෙල්ල ශුවර් බං. ඒ උනාට මාසෙන් දවස් 21 ක් විතරම ඌනේ පේන්න ඉන්නේ බං. :(

    තත්වය භායානිකයි කෙල්ල සුවර් කරන්න පුලුවන් නැත්නම් උබට ඔක කියන්නෙ නැහැ නේ. නමුත් කිසිදෙයක් නිශ්චි මරුවක් ගනන් බැරිද? එහෙම නැතිනම් වෙන තැනක් හොයාගන්න නැතිනම් අයින් කරගන්නත නැහැ
     

    supun dileepa

    Junior member
  • Aug 3, 2018
    44
    2
    8
    මචං මේකයි කේස් එක :dull:. මම යාලුවෙලා ඉන්නෙ nurse කෙල්ලෙක් එක්ක :sorry:. ටිකක් පරණ ලව් එකක් අවුරුදු 4 ක් විතර වෙනවා. කෙල්ල ටිකක් ලස්සනයි:cool:. ඒ උනාට ඒකි වැඩ කරන්නේ ටිකක් දුර හොස්පිටල් එකක ගෙදර ඉඳන්. ඒ නිසා ගෙදර එන්නේ මාසෙකට දවස් 7 ක් වගේ:baffled:. ඉතිරි ඔක්කොම එහෙ වැඩ:rolleyes:.

    මේකයි කේස් එක මෙයා වැඩ කරන වෝඩ් එකේ internship කරන පොඩි ඩොකා මේකිට ලයින් දානවලු බං:baffled::angry:. ඌට කෙල්ලෙක් ඉන්නවා කියලත් කියලා තියෙනවලු :sorry:. ඒ උනාට මෙයා එක්ක අනික් උන්ට වඩා වැඩියෙන් කතා බහ කරනවලු කොල්ලෙක් ඉන්න වග දැන දැනත් :(. වාට්‍ටුවේ අනික් මිසිලත් මෙයාට ඒ ඩොකාගේ නම කිය කියා විහිලු කරනවලු සමහර වෙලාවට :dull:.

    මේකට මොකක්ද කරන්නේ කියලා විසඳුමක් දීපන්කො බං:oo:. මට හෙන අවුල්:(:(.

    Original එකෙන් ඇවිත් මේක කියන්න බෑ බං.සමා වෙන්න.:sorry:


    වෙන ප්ලේස් එකකට යවපන් :3 :rolleyes::rolleyes:
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    godak dokala hithanne nurse la unta gahanna thiyana badu kiyala, winodeta use karanna thiyana dewal kiyala thama nurse la gena hithanne. unta ona kohomahari arthal1k ganna nurse la gen. nurse lath kemati dokala ekka haminenna.. dokala nurselagen sepa gattata nurse la badinne na un badinne dokekwama or wena hoda kenek... aluth nurse kello ithin amaruwe watenawa.. nurse kellontath ithin dok kenek line danawa kiyanne ita wadiya deyak na...

    :(:(
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    තත්වය භායානිකයි කෙල්ල සුවර් කරන්න පුලුවන් නැත්නම් උබට ඔක කියන්නෙ නැහැ නේ. නමුත් කිසිදෙයක් නිශ්චි මරුවක් ගනන් බැරිද? එහෙම නැතිනම් වෙන තැනක් හොයාගන්න නැතිනම් අයින් කරගන්නත නැහැ

    ඔව් මචං ප්ලස් පොයින්ට් එක තමයි සීන් එක මා එක්ක කියපු එක. ඒත් අනේ මංදා
     

    slash90

    Member
    Oct 20, 2018
    111
    11
    0
    වෙන ප්ලේස් එකකට යවපන් :3 :rolleyes::rolleyes:

    ට්‍රාන්සර් වෙන්න තව අවුරුදු 2 ක් ඉන්න ඕනෙලු බං
    මම ඊයෙ ඇහුවා වාට්ටුව මාරු කරන සීන් එක. ඒකත් අමාරුයි කිව්වා බං මේට්‍රන් සැරයි කියලා