Oneda????????????????????

maxxiz6

Well-known member
  • Apr 29, 2008
    5,540
    480
    83
    ║█║™ - තමා
    Meka poddak balanna

    one nam reply ekak danna


    picture is removed for my safety.....

    one un mata pm karanna mama pic ekath ekka link denam

    meke thibuna pic 1ka dakka gaman GTRZ mata warn ekak ewai....
     
    Last edited:

    maxxiz6

    Well-known member
  • Apr 29, 2008
    5,540
    480
    83
    ║█║™ - තමා
    ah ekek illuwata denne naha

    adu gane 10k 15k wath illanna one mokada mama Elakiri ekata dana anthima font pack eka meka anith ewa ganna one nam mage blog eken thama ganna wenne
     

    maxxiz6

    Well-known member
  • Apr 29, 2008
    5,540
    480
    83
    ║█║™ - තමා
    sirajstc said:
    hey maxxi api gaawa nam owa tiyanwa :D hehe oyagen tamai gatte thx :D

    Mokak kiwwa

    yako mama me dan thama oya pic eka hadala iwara wela up kare.. :angry::angry::angry:

    samahara ewa nam athi bt ewae update edition thama mama dala thiyenne (Special kiyala thiyena ewa)