Meka poddak balanna
one nam reply ekak danna
picture is removed for my safety.....
one un mata pm karanna mama pic ekath ekka link denam
meke thibuna pic 1ka dakka gaman GTRZ mata warn ekak ewai....
one nam reply ekak danna
picture is removed for my safety.....
one un mata pm karanna mama pic ekath ekka link denam
meke thibuna pic 1ka dakka gaman GTRZ mata warn ekak ewai....
Last edited:
ara pana nathi site eke nama ain karanna machan 

hehe oyagen tamai gatte thx 