Ranjan oya katata denna mata ekak nahane - Hirunika

CorD SaC

Well-known member
  • Feb 4, 2015
    15,788
    28,158
    113

    අනේ බං සාමාන්‍ය දේවල්...මට රන්ජන් ගෙන් වත් හිරුණි කාගෙන්වත් වැඩක් නෑ... උඹල හොඳට ෆිට් කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන මොකක් හරි වල් ටෝකක් දෙන අතරතුර කෝල් එක record කරල අහපන්කො. අන්න එතකොට තේරෙයි.. දැන් කියහං මම රංජන්ට පුක දෙනවා කියලා 🖕🏼🤣
     

    N A K A M U R A

    Well-known member
  • Apr 10, 2018
    17,925
    18,673
    113
    日本

    අනේ බං සාමාන්‍ය දේවල්...මට රන්ජන් ගෙන් වත් හිරුණි කාගෙන්වත් වැඩක් නෑ... උඹල හොඳට ෆිට් කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන මොකක් හරි වල් ටෝකක් දෙන අතරතුර කෝල් එක record කරල අහපන්කො. අන්න එතකොට තේරෙයි.. දැන් කියහං මම රංජන්ට පුක දෙනවා කියලා 🖕🏼🤣

    රංජන්ට උඹ පුක දුන්නද?:rolleyes:
     

    ruchira55

    Well-known member
  • Mar 23, 2012
    39,991
    40,896
    113

    අනේ බං සාමාන්‍ය දේවල්...මට රන්ජන් ගෙන් වත් හිරුණි කාගෙන්වත් වැඩක් නෑ... උඹල හොඳට ෆිට් කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන මොකක් හරි වල් ටෝකක් දෙන අතරතුර කෝල් එක record කරල අහපන්කො. අන්න එතකොට තේරෙයි.. දැන් කියහං මම රංජන්ට පුක දෙනවා කියලා 🖕🏼🤣
    කෙල්ලො එක්ක කොච්චර ෆිට් එකේ හිටියත් වැඩක් නෑ බන්. කුණුහර්පයක් කතාකරන්න තරම් බොක්කක් නෙවෙයි නම්. පට්ට ඒසි, කැරි හුස්ති කියනකොටත් කෙල්ල හයියෙන් හිනා වෙනව නම් ඒතන පට්ට ෆිට් එකක් තියෙන තැනක්.
     

    Deleted

    Well-known member
  • Aug 7, 2016
    8,970
    6,361
    113

    අනේ බං සාමාන්‍ය දේවල්...මට රන්ජන් ගෙන් වත් හිරුණි කාගෙන්වත් වැඩක් නෑ... උඹල හොඳට ෆිට් කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන මොකක් හරි වල් ටෝකක් දෙන අතරතුර කෝල් එක record කරල අහපන්කො. අන්න එතකොට තේරෙයි.. දැන් කියහං මම රංජන්ට පුක දෙනවා කියලා 🖕🏼🤣

    තනිකඩ ජීවිත..:rofl:
     

    vinura kithmal

    Well-known member
  • Oct 19, 2014
    11,498
    3,496
    113
    සිංහලේ
    කෙල්ලො එක්ක කොච්චර ෆිට් එකේ හිටියත් වැඩක් නෑ බන්. කුණුහර්පයක් කතාකරන්න තරම් බොක්කක් නෙවෙයි නම්. පට්ට ඒසි, කැරි හුස්ති කියනකොටත් කෙල්ල හයියෙන් හිනා වෙනව නම් ඒතන පට්ට ෆිට් එකක් තියෙන තැනක්.

    :yes::yes::rofl::rofl:
     

    Mayaratne

    Well-known member
  • Nov 24, 2014
    3,509
    344
    83

    අනේ බං සාමාන්‍ය දේවල්...මට රන්ජන් ගෙන් වත් හිරුණි කාගෙන්වත් වැඩක් නෑ... උඹල හොඳට ෆිට් කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන මොකක් හරි වල් ටෝකක් දෙන අතරතුර කෝල් එක record කරල අහපන්කො. අන්න එතකොට තේරෙයි.. දැන් කියහං මම රංජන්ට පුක දෙනවා කියලා 🖕🏼🤣

    sahathika aththa
     

    Lejayange

    Well-known member
  • Mar 23, 2015
    18,955
    5,596
    113

    අනේ බං සාමාන්‍ය දේවල්...මට රන්ජන් ගෙන් වත් හිරුණි කාගෙන්වත් වැඩක් නෑ... උඹල හොඳට ෆිට් කෙල්ලෙක් අල්ලගෙන මොකක් හරි වල් ටෝකක් දෙන අතරතුර කෝල් එක record කරල අහපන්කො. අන්න එතකොට තේරෙයි.. දැන් කියහං මම රංජන්ට පුක දෙනවා කියලා 🖕🏼🤣


    හික්... හික්... ඒකනම් ඇත්ත.. ඒ දෙන්නම වැරදි නෑ...
    මමනම් කියන්නෙ රන්ජන් හිරේ දාන්න ඕනෙත් නෑ.. මේ හැමදේකින්ම මිනිස්සුන්ගෙ දෙබිඩි පිලිවෙත තේරුම්ගැනීම විතරයි කළ යුත්තේ....
     

    navinnuwan

    Well-known member
  • Sep 19, 2006
    7,836
    3,862
    113
    USA

    හික්... හික්... ඒකනම් ඇත්ත.. ඒ දෙන්නම වැරදි නෑ...
    මමනම් කියන්නෙ රන්ජන් හිරේ දාන්න ඕනෙත් නෑ.. මේ හැමදේකින්ම මිනිස්සුන්ගෙ දෙබිඩි පිලිවෙත තේරුම්ගැනීම විතරයි කළ යුත්තේ....
    මුට මොකක් හරි මානසික ලෙඩක් තියනවා බන් ඌ ඕන නැති තැන් වලටත් කුණුහරප කියනවා,
    මු නිකන් ජේම්ස් බොන්ඩ් වගේ උගේ රෙකොර්ඩ්ස් පිට රට තියනවලු අරෙහෙ තියනවා මෙහෙ තියනවලු කියලා ටෝක්ස් දෙනවා,
    ගෙදර තිබ්බ ටික කොහෙට හරි අප්ලෝඩ් කරලා තියාගන්ඩ බැරි වෙලා
    මු හිතන් ඉන්නේ සාමාන්‍ය ජීවිතෙත් වන් ෂොට් වගේ කියලා

    කට්ටිය කටවහගෙන ඉන්ඩ ඇත්තේ කෝල් කෙසේවෙතත් මු දැන් අනාත වෙලා ඉන්න හින්දා
     

    Lahiru97

    Member
    Sep 2, 2013
    46
    7
    0
    king's landing
    මුට මොකක් හරි මානසික ලෙඩක් තියනවා බන් ඌ ඕන නැති තැන් වලටත් කුණුහරප කියනවා,
    මු නිකන් ජේම්ස් බොන්ඩ් වගේ උගේ රෙකොර්ඩ්ස් පිට රට තියනවලු අරෙහෙ තියනවා මෙහෙ තියනවලු කියලා ටෝක්ස් දෙනවා,
    ගෙදර තිබ්බ ටික කොහෙට හරි අප්ලෝඩ් කරලා තියාගන්ඩ බැරි වෙලා
    මු හිතන් ඉන්නේ සාමාන්‍ය ජීවිතෙත් වන් ෂොට් වගේ කියලා

    කට්ටිය කටවහගෙන ඉන්ඩ ඇත්තේ කෝල් කෙසේවෙතත් මු දැන් අනාත වෙලා ඉන්න හින්දා

    agree 100%