SF Lokka රට ජාතිය ‍බේරගන්න එන සම්පූර්ණ වීඩියෝව ( Full In

Dusty Killer

Well-known member
  • Mar 26, 2015
    1,579
    756
    113
    SF Lokka රට ජාතිය ‍බේරගන්න එන සම්පූර්ණ වීඩියෝව ( Full In

    SF Lokka රට ජාතිය ‍බේරගන්න එන සම්පූර්ණ වීඩියෝව ( Full Interview ) - Exclusive video





    :confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused::confused:
     

    Rasthiyadu padanama

    Well-known member
  • Jan 1, 2016
    8,496
    3,310
    113
    පුංචි රෝමේ
    කොටින්ට බයේ ආමි එකෙන් පැනලා ඇවිත් දැන්ද මූට රට ජාතියට සේවය කරන්න මතක් උනේ.25ක් එක්ක ගිහින් එකෙක්ව මරපු පොන්නයා.මූත් කවද හරි මැරෙන්නේ අර සමයං මැරුණ විදිහටම තමා.එතකන් රගපන්කෝ.:lol:.
     

    slsaico

    Well-known member
  • Jul 19, 2008
    5,428
    2,494
    113
    ඇල්ල
    කොටින්ට බයේ ආමි එකෙන් පැනලා ඇවිත් දැන්ද මූට රට ජාතියට සේවය කරන්න මතක් උනේ.25ක් එක්ක ගිහින් එකෙක්ව මරපු පොන්නයා.මූත් කවද හරි මැරෙන්නේ අර සමයං මැරුණ විදිහටම තමා.එතකන් රගපන්කෝ.:lol:.

    :yes::yes:
     

    Mayan19

    Well-known member
  • Aug 9, 2010
    13,252
    592
    113
    munwa interview karana unta wedi tiyanna ona ban sakkili form karanwata mu dan chandeth illai rip sl
     

    rangana26

    Well-known member
  • Feb 21, 2013
    9,700
    13,478
    113
    කොටින්ට බයේ ආමි එකෙන් පැනලා ඇවිත් දැන්ද මූට රට ජාතියට සේවය කරන්න මතක් උනේ.25ක් එක්ක ගිහින් එකෙක්ව මරපු පොන්නයා.මූත් කවද හරි මැරෙන්නේ අර සමයං මැරුණ විදිහටම තමා.එතකන් රගපන්කෝ.:lol:.

    ඔයිට වඩා ලොකු එවුන් කොටින්ට බයේ හමුදාවෙන් පැනල රට ගිහින් පෙට්‍රල් ෂෙඩ් වල ලැගල දැන් ඇවිත් රටට අදරෙය් වගේ රගන රගිල්ලට මු මොන ගෙම්බෙක්ද මචන්
     

    asiri_sl

    Well-known member
  • Jul 4, 2006
    1,071
    214
    63
    අරංගල
    කොටින්ට බයේ ආමි එකෙන් පැනලා ඇවිත් දැන්ද මූට රට ජාතියට සේවය කරන්න මතක් උනේ.25ක් එක්ක ගිහින් එකෙක්ව මරපු පොන්නයා.මූත් කවද හරි මැරෙන්නේ අර සමයං මැරුණ විදිහටම තමා.එතකන් රගපන්කෝ.:lol:.

    ranale rithichcha pattu kala u maruna news ekata. mam uwa munata muna hamba wela tiyanawa kettuma kettu normal dial ekak. ayuda walin tama chandi.
     

    sthumi

    Well-known member
  • Apr 9, 2009
    2,104
    158
    63
    ranale rithichcha pattu kala u maruna news ekata. mam uwa munata muna hamba wela tiyanawa kettuma kettu normal dial ekak. ayuda walin tama chandi.
    uba ranale koheda? kalu malli la , lasa la, chamarala dannawada?
     

    skymicro

    Well-known member
  • May 22, 2014
    16,759
    14,261
    113
    37
    ඒක වැඩක් නෑනෙ
    ඔයිට වඩා ලොකු එවුන් කොටින්ට බයේ හමුදාවෙන් පැනල රට ගිහින් පෙට්‍රල් ෂෙඩ් වල ලැගල දැන් ඇවිත් රටට අදරෙය් වගේ රගන රගිල්ලට මු මොන ගෙම්බෙක්ද මචන්
    :baffled::baffled::baffled::baffled::baffled::baffled:
     

    parallax

    Well-known member
  • Dec 11, 2011
    2,083
    1,155
    113
    CIA Headquartes, Langly, Virginia
    කොටින්ට බයේ ආමි එකෙන් පැනලා ඇවිත් දැන්ද මූට රට ජාතියට සේවය කරන්න මතක් උනේ.25ක් එක්ක ගිහින් එකෙක්ව මරපු පොන්නයා.මූත් කවද හරි මැරෙන්නේ අර සමයං මැරුණ විදිහටම තමා.එතකන් රගපන්කෝ.:lol:.

    yudde kaale mu hitya bn army eke, gdak kal idala panne wena seen ekakata. andapalaya ae wunata, muwa form krna ewunta gahanna one, prison eken awama mal maala daala pili gaththe
     

    sthumi

    Well-known member
  • Apr 9, 2009
    2,104
    158
    63
    uba koheda hitiye
    mama issara oya patte nitarama yanawa.yaluwo godak hitiya. wasantha la marapu kale.. etakota api AL karana kale..dan nam ithin godak eun marila. nattam wena wena wada..bus ekata nagama muwa footboard eke dana gassala lu oluwata shot eka deela tiyenne..eka eka maraagannawa ban boruwata.. oka natara wenne na.
     

    577

    Well-known member
  • Feb 18, 2009
    6,995
    1,301
    113
    Kandy
    ලොක්කා ට ඒ පැතිවල ඉන්න කොල්ලෝ ගොඩක් කැමතියි මොන හේතුවකටද දන්නේ නෑ. බෝතලේ ගහලා යාලුවෝ එක්ක බොක්කෙන්ම ඉන්න නිසා වෙන්නත් ඇති. ඒ මොනා උනත් මුටත් වැඩි ආයුෂ නම් නැ වගේ.