What do you want to know. i might be able to help you
IIT nam yanna epa, wena oka ekakata palayan.
(mage Degree eka SLIIT bt karapu lokuma moda wade thama IIT eke MBA ekak karanna gattu eka)
SLIIT is BEST!!!
IIT is WORST!!!
Trust my words, please do not go to IIT.
මම SLIIT Networking Degree එක කරන්නෙ.
bump, kiyanna puluwan deyak nam help ekak dennam
i want to get some details about an assignment given by Mr. Shantha Fernando(lecturer) regarding a firewall designing
Sorry man i dont have the specifics.