SLIIT නෙට්වර්ක් සෙකුරිටි ඕ මොරටුව CSE

nooby

Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,445
    113
    Srilanka
    SLIIT නෙට්වර්ක් සෙකුරිටි ඕ මොරටුව CSE

    මචන් මොරටුව CSE හරි SLIIT නෙට්වර්ක් සෙකුරිටි කරන අය මේකේ ඉන්නවද? එහෙමත් නැත්නම් වෙන කැම්පස් එකක හරි නෙට්වර්ක් සෙකුරිටි රිලේටඩ් ඩිග්රි එකක් කරන අය ඉන්නවනම් කියපන්කො
     

    Cenon

    Well-known member
  • Feb 25, 2011
    7,057
    8,896
    113
    Cenon
    cenon.com
    IIT nam yanna epa, wena oka ekakata palayan.

    (mage Degree eka SLIIT bt karapu lokuma moda wade thama IIT eke MBA ekak karanna gattu eka)

    SLIIT is BEST!!!
    IIT is WORST!!!


    Trust my words, please do not go to IIT.
     
    • Like
    Reactions: DJLEOx78

    nooby

    Well-known member
  • Mar 25, 2018
    4,258
    2,445
    113
    Srilanka
    IIT nam yanna epa, wena oka ekakata palayan.

    (mage Degree eka SLIIT bt karapu lokuma moda wade thama IIT eke MBA ekak karanna gattu eka)

    SLIIT is BEST!!!
    IIT is WORST!!!


    Trust my words, please do not go to IIT.

    👍👍.. mama yanna neme bn. wena deyak gena udawwak ganna ahuwe😂😂