SLT පාවිච්චි කරන අය සහ Network කරන අයගෙන් පොඩි උදව්ව

lahirumax0

Well-known member
  • Feb 21, 2011
    1,209
    186
    63
    හදාගන්න විදිහක් නැද්ද බං ඉතින්? :(

    unta chatak dala kiwwa. un kiyanawa router eka reset karala aye config karala balannalu. ube thiyanne ungen gaththa ZTE router ekada? man kalin wena router ekak use kare gindara wage wada kara.
     

    Fire_Bird

    Well-known member
  • Feb 13, 2009
    8,841
    1
    1,046
    113
    මචං ඔය සින් එක මටත් වෙනව. මම රව්ටරයට ලොග් වෙලා බැලුව ADSL සිග්නල් වල SNR ගොඩක් අඩු වෙලා 7-10 වගේ ගානක් එන්නේ. වෙනදා 25-29 තියෙන්නේ. Line attenuation 25 තියෙන්නේ. වෙනද 10-12.
    මගෙත් ඔය වගේම ඩිස්කනෙක්ට් වෙනව. මම ෆෝන් ලයින් එකේ වයර් චෙක් කළා ගෙඩර ඒවා අව්ලක් නෑ. උන්ගේ අව්ලක් තියෙන්නේ

    uba kiwwata passe mamath baluwe. yako SNR eka nathiwenna adu welaane :baffled::baffled:

    mage data rate ekath aduwela :baffled: torrent ehema ennema na 0.1KB/s :baffled::baffled::baffled::no:

    Line Attenuation ekanam awlak na ekanam shape. :) echcharai shape wela thiyenne :angry:
     
    Ado mageth ohoma wuna. Payakata 5 parak withara internet down. Habai winadi 2kin wage ayith up wenawa:angry:. SLT eken awilla phone eka haduwa, phone line ekata aluth ekak damma. Dan dawas dekakin wage habai down wune naha.
    Uba machan down wena welawata router page ekata gihin Status tab eka yatathe SNR margin eka keeyada kiyala balapan.

    9vmidMnNogsAAAAASUVORK5CYII=


    oka samanyen 20ta wage wadi wenna one. Samanyen 10kata, 20kata hari N/A hari wunoth internet down machan.

    Uba machan splitter ekakata line eka connect karala thiyenawada? Ehemanam direct gahala balapan okama wenawada kiyala.

    Ehemath hari nattam SLT ekata call karala gennaganin. Mama nam SLT eke unwa 4parak gennuwa.
     

    Capricorn-L

    Well-known member
  • Apr 12, 2011
    946
    399
    63
    Sri Lanka
    විල්සන් මාමා;16672249 said:
    Ado mageth ohoma wuna. Payakata 5 parak withara internet down. Habai winadi 2kin wage ayith up wenawa:angry:. SLT eken awilla phone eka haduwa, phone line ekata aluth ekak damma. Dan dawas dekakin wage habai down wune naha.
    Uba machan down wena welawata router page ekata gihin Status tab eka yatathe SNR margin eka keeyada kiyala balapan.

    9vmidMnNogsAAAAASUVORK5CYII=


    oka samanyen 20ta wage wadi wenna one. Samanyen 10kata, 20kata hari N/A hari wunoth internet down machan.

    Uba machan splitter ekakata line eka connect karala thiyenawada? Ehemanam direct gahala balapan okama wenawada kiyala.

    Ehemath hari nattam SLT ekata call karala gennaganin. Mama nam SLT eke unwa 4parak gennuwa.

    down una welawata, N/A kiyala tamai bn pennane.
    splitter 1kakata connect karala tamai thiyenne, kohomada bn direct connect karanne? :rofl:
     

    sherlock

    Well-known member
  • Jun 11, 2008
    17,619
    939
    113
    221/B Baker Street London
    mageth oya case eka una.SLT ekata20parak kata kala.un3 parark awilla beluwa.
    ena welawata meka weda.
    Passe mama unta banna boru karanawa kiyala.
    mun awilla connection wire maru kala.eth samahara welawata awul.
    e para mun SLT kanuwen ena wire hadala.
    ethakota weda.
    Apu engineer kenek kiuwe wire connection eke awulak kiyala.SLT eke idan ena signals serin sere lost wenawalu.
     
    down una welawata, N/A kiyala tamai bn pennane.
    splitter 1kakata connect karala tamai thiyenne, kohomada bn direct connect karanne? :rofl:
    Mokada bun bari. Oya phone box eka thiyenne ekata direct gahapanko. Etakota ubalata phone eka pawichchi karanna baha
    mageth oya case eka una.SLT ekata20parak kata kala.un3 parark awilla beluwa.
    ena welawata meka weda.
    Passe mama unta banna boru karanawa kiyala.
    mun awilla connection wire maru kala.eth samahara welawata awul.
    e para mun SLT kanuwen ena wire hadala.
    ethakota weda.
    Apu engineer kenek kiuwe wire connection eke awulak kiyala.SLT eke idan ena signals serin sere lost wenawalu.
    Ado matath ohoma wuna bun. Un enakota wada :lol::lol::lol:
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    slt ekata cal karala loke tiyena boru okkoma kiyapan, internet weda ne. 4n eka disconnect wenawa. line eke noise enawa. winadiyen winadiya dc wenawa. meka hadala dunne nettam mama wena internet system ekakata maru w enawa, maa oya gena kata karanna manager kenek ge no eka denna.

    onna oaya wage. wede sutus gala wei

    oya tiyenne wisanduma :lol: :rofl:
     

    Thilinacba

    Well-known member
  • Sep 7, 2006
    13,522
    2,747
    113
    uba kiwwata passe mamath baluwe. yako SNR eka nathiwenna adu welaane :baffled::baffled:

    mage data rate ekath aduwela :baffled: torrent ehema ennema na 0.1KB/s :baffled::baffled::baffled::no:

    Line Attenuation ekanam awlak na ekanam shape. :) echcharai shape wela thiyenne :angry:

    maget wela ban,ane manda mona reddak da kiyala. disconnect wena eka nam indala hitala wenne but speed nam bahala na honda welawata :nerd::nerd:
    kalin maget snr ehema 20+ tibbe :nerd: attenuation ekat wadi wela :nerd:

    FiyVY89.png
     

    Capricorn-L

    Well-known member
  • Apr 12, 2011
    946
    399
    63
    Sri Lanka
    kattiyatama thanks. mama wena router ekak connect karala tikak wela weda karala aith mage router 1ka connect kala. ita passe aith connect wenne na

    mokakda bn wela thibbe? :O