හදාගන්න විදිහක් නැද්ද බං ඉතින්?![]()
unta chatak dala kiwwa. un kiyanawa router eka reset karala aye config karala balannalu. ube thiyanne ungen gaththa ZTE router ekada? man kalin wena router ekak use kare gindara wage wada kara.
හදාගන්න විදිහක් නැද්ද බං ඉතින්?![]()
Router akata log wela G.DMT walin up karanna.....
ZTE W 300
Advanced Setup
ADSL
ADSL Mode : G.DMT
SAVE...........
karala balanna.....
unta chatak dala kiwwa. un kiyanawa router eka reset karala aye config karala balannalu. ube thiyanne ungen gaththa ZTE router ekada? man kalin wena router ekak use kare gindara wage wada kara.
මචං ඔය සින් එක මටත් වෙනව. මම රව්ටරයට ලොග් වෙලා බැලුව ADSL සිග්නල් වල SNR ගොඩක් අඩු වෙලා 7-10 වගේ ගානක් එන්නේ. වෙනදා 25-29 තියෙන්නේ. Line attenuation 25 තියෙන්නේ. වෙනද 10-12.
මගෙත් ඔය වගේම ඩිස්කනෙක්ට් වෙනව. මම ෆෝන් ලයින් එකේ වයර් චෙක් කළා ගෙඩර ඒවා අව්ලක් නෑ. උන්ගේ අව්ලක් තියෙන්නේ

torrent ehema ennema na 0.1KB/s 



echcharai shape wela thiyenne 
. SLT eken awilla phone eka haduwa, phone line ekata aluth ekak damma. Dan dawas dekakin wage habai down wune naha.විල්සන් මාමා;16672249 said:Ado mageth ohoma wuna. Payakata 5 parak withara internet down. Habai winadi 2kin wage ayith up wenawa. SLT eken awilla phone eka haduwa, phone line ekata aluth ekak damma. Dan dawas dekakin wage habai down wune naha.
Uba machan down wena welawata router page ekata gihin Status tab eka yatathe SNR margin eka keeyada kiyala balapan.
![]()
oka samanyen 20ta wage wadi wenna one. Samanyen 10kata, 20kata hari N/A hari wunoth internet down machan.
Uba machan splitter ekakata line eka connect karala thiyenawada? Ehemanam direct gahala balapan okama wenawada kiyala.
Ehemath hari nattam SLT ekata call karala gennaganin. Mama nam SLT eke unwa 4parak gennuwa.

Mokada bun bari. Oya phone box eka thiyenne ekata direct gahapanko. Etakota ubalata phone eka pawichchi karanna bahadown una welawata, N/A kiyala tamai bn pennane.
splitter 1kakata connect karala tamai thiyenne, kohomada bn direct connect karanne?![]()
Ado matath ohoma wuna bun. Un enakota wadamageth oya case eka una.SLT ekata20parak kata kala.un3 parark awilla beluwa.
ena welawata meka weda.
Passe mama unta banna boru karanawa kiyala.
mun awilla connection wire maru kala.eth samahara welawata awul.
e para mun SLT kanuwen ena wire hadala.
ethakota weda.
Apu engineer kenek kiuwe wire connection eke awulak kiyala.SLT eke idan ena signals serin sere lost wenawalu.



slt ekata cal karala loke tiyena boru okkoma kiyapan, internet weda ne. 4n eka disconnect wenawa. line eke noise enawa. winadiyen winadiya dc wenawa. meka hadala dunne nettam mama wena internet system ekakata maru w enawa, maa oya gena kata karanna manager kenek ge no eka denna.
onna oaya wage. wede sutus gala wei

uba kiwwata passe mamath baluwe. yako SNR eka nathiwenna adu welaane![]()
mage data rate ekath aduwelatorrent ehema ennema na 0.1KB/s
Line Attenuation ekanam awlak na ekanam shape.echcharai shape wela thiyenne
![]()


attenuation ekat wadi wela 