supermarket වල හමු වන සුරූපි තරුණියන්

visalbro

Well-known member
  • Jun 4, 2017
    15,972
    17,132
    113
    panadura
    Pissuda bn genuta help oneda kiyala ahanna.genu asa ne nice guys lata.uba ethaninma vibe eka kill karagena.ekko compliment ekak

    Pissuda bn genuta help oneda kiyala ahanna.genu asa ne nice guys lata.uba ethaninma vibe eka kill karagena.ekko compliment ekak dipan
    Ubata barida kellek talk karana hati full detail ekka thread ekk danna
     
    • Like
    Reactions: DiksonAlex

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    අද ආපිකෝ එකේ දැක්කා මචන් කෑල්ලක් උබලට කියන්න top notch ඒකි...එකී ඇදන් හිටියේ නිකන් swimming kit එකක් වගේ ඇදුමක් 😋....පල්ලෙහත් open උඩත් open...මාරම ලස්සනයි🥺....පොඩ්ඩක් නැමුනොත් Back side එලියේ😉....ඒ තරම් short ඇදුමක්....උඩ ටික නම් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.....😋
    ඒකිගේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකි යන යන සෙක්ශන් වලටම...ඒකීට ගානක් වත් නෑ...මොකද හැම එකාම බලන්නේ ඒකි දිහා....පස්සේ කැශියර් එකේදී සෙට් උනා මගේ පස්සෙන් හිටියේ....
    යද්දී එකටමයි දෙන්නම Exit උනේ...මාත් ශේප් එකේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකිගේ කාර් එක ගාවටම....කාර් එක ලගට ගියාම් පස්සේ, මන් ඇහුවා හෙල්ප් එකක් ඕනේද කියලා.."නෝ තෑන්ක්ස්" කියලා හිනාවක් දාලා ගියා....☹️උඹ

    කවදා වත්තල ආපිකෝ එකට ගියත් ඔය වගේ පට්ට කදක් සෙට් වෙනවාමයි....හැබැයි ඒ වෙලාවට ටෝක් කරන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්...එක්කෝ උන් හස්බන්ඩ් ලා එක්ක එන්නේ...නැත්තම් සට පට ගාලා බඩු ටික අරන් යනවා....සුපර්මාකට් වල කෑලි එහෙම සෙට් වෙලා තියනවද උබලට? ඔය ගොඩේ කෑලි නෙමෙයි...පොඩ්ඩක් upper standard කෑලි එහෙම...කොහොමද උබලා talk කරන්නේ ඒ වගේ උන්ව....Rich type කෙල්ලොන්ගේ mindset eka kohomada?
    උඹ අදද දන්නේ ඔය වගේ සුපර් මාර්කට් වලින් කෑලි ඇන්ටිලා බස්සනවා කියලා කස්ටමර්ස්ලා අදින්න. උනුත් දැන් බඩු සීන් වගේම තමා. බඩු ටික විකුණ ගන්න බඩු යූසින්
     

    HKavinda

    Well-known member
  • Dec 23, 2013
    54,584
    21,157
    113
    Panadura
    ඇස් වලින් කලත් ඉගි බිගි
    කොල්ලො මම දනි උබෙ ඔය රැවටිලි
    කතා එපා මගෙ හිත හරි සියුමැලි
    හදහනෙ මගෙ සුදො නැහැ ගැලපිගි
    මගෙ හිත ලග උබ සැනසිලා ඉන්න රහසේ
    කිසිදා නෑ පෙම් සුව පිරිලාසේ
    වෙන් වෙන්නට බැරි වෙන මගෙ පහසේ
    මල් පැණි බොන්නට බඹරෙකු සැරසේ
    බලං ඉන්නෙ මාව කන්න වගේ
    ඈතට වෙලා මමත් ඉන්නං දෙන්න වගේ
    හිතං ඉන්නවනං මේ අත ගන්න මගේ
    පුරවලා දාන්න වෙයිනෙ දියමන්ති අතේ

     
    • Like
    Reactions: NRTG and kinkon

    DiksonAlex

    Well-known member
  • Sep 7, 2021
    5,611
    5,604
    113
    Colombo
    awQKowB_700b.jpg
    හොරණ බස් ඒකේ ගියානම් ජැක නවා පක් පලු
     

    dayt0na

    Well-known member
  • Jan 2, 2012
    29,978
    28,895
    113
    compliment එකක් කරාමත් ගෑනු නිකන් අමුතුම සතෙක් දිහා වගේ බලල පැනල දුවනවා .
    ඉස්සෙල්ල normal කතාවක් පටන් අරගෙන ඊටපස්සේ මැද්දෙන් වචනයක් දාන එක සාර්ථකයි කියල හිතනවා .
    ඇත්තටම උබ රිතික් රෝෂන් වගේ look එකක් තියෙන dial එකක්ද උබට ඔච්චර කෙල්ලෝ සෙට් කරගන්න ලේසි .
    Machan, I look like Rhithik Roshan but still a virgin.
     
    • Like
    Reactions: priyade

    oxide

    Well-known member
  • Jan 30, 2012
    2,258
    1,225
    113
    මේකෙ
    එහෙම කෙල්ලො දකින දකින ගානට උඹ මතක් කරගනිං ඒ කෙල්ලට බඩේ අජීර්ණයක් එහෙම වෙලා ලූස්මෝෂන් වෙලාවට කොහොම ඇද්ද කියලා..එතකොට ඕක හරියනව..😇😇😇
     

    GsmS

    Well-known member
  • Mar 8, 2012
    1,186
    744
    113
    Tiwi,NT
    හරියටම පිටිපස්සෙන් සෙට් වෙයන් cashier එක ලග දී, mobile number එක කියනකොට මතක තියාගනින් .shape එකේ follow එකක් දීල ගෙදර තියෙන තැන බලාගනින් .
     
    • Like
    Reactions: vj3660

    EON

    Well-known member
  • Nov 4, 2012
    3,308
    2,931
    113
    අද ආපිකෝ එකේ දැක්කා මචන් කෑල්ලක් උබලට කියන්න top notch ඒකි...එකී ඇදන් හිටියේ නිකන් swimming kit එකක් වගේ ඇදුමක් 😋....පල්ලෙහත් open උඩත් open...මාරම ලස්සනයි🥺....පොඩ්ඩක් නැමුනොත් Back side එලියේ😉....ඒ තරම් short ඇදුමක්....උඩ ටික නම් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.....😋
    ඒකිගේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකි යන යන සෙක්ශන් වලටම...ඒකීට ගානක් වත් නෑ...මොකද හැම එකාම බලන්නේ ඒකි දිහා....පස්සේ කැශියර් එකේදී සෙට් උනා මගේ පස්සෙන් හිටියේ....
    යද්දී එකටමයි දෙන්නම Exit උනේ...මාත් ශේප් එකේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකිගේ කාර් එක ගාවටම....කාර් එක ලගට ගියාම් පස්සේ, මන් ඇහුවා හෙල්ප් එකක් ඕනේද කියලා.."නෝ තෑන්ක්ස්" කියලා හිනාවක් දාලා ගියා....☹️

    කවදා වත්තල ආපිකෝ එකට ගියත් ඔය වගේ පට්ට කදක් සෙට් වෙනවාමයි....හැබැයි ඒ වෙලාවට ටෝක් කරන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්...එක්කෝ උන් හස්බන්ඩ් ලා එක්ක එන්නේ...නැත්තම් සට පට ගාලා බඩු ටික අරන් යනවා....සුපර්මාකට් වල කෑලි එහෙම සෙට් වෙලා තියනවද උබලට? ඔය ගොඩේ කෑලි නෙමෙයි...පොඩ්ඩක් upper standard කෑලි එහෙම...කොහොමද උබලා talk කරන්නේ ඒ වගේ උන්ව....Rich type කෙල්ලොන්ගේ mindset eka kohomada?
    thopi wage unta super market yanna bari una nam hari... nedakin sick karayone
     

    SK29

    Well-known member
  • Apr 14, 2017
    7,499
    8,871
    113
    අද ආපිකෝ එකේ දැක්කා මචන් කෑල්ලක් උබලට කියන්න top notch ඒකි...එකී ඇදන් හිටියේ නිකන් swimming kit එකක් වගේ ඇදුමක් 😋....පල්ලෙහත් open උඩත් open...මාරම ලස්සනයි🥺....පොඩ්ඩක් නැමුනොත් Back side එලියේ😉....ඒ තරම් short ඇදුමක්....උඩ ටික නම් ඉතින් කියලා වැඩක් නෑ.....😋
    ඒකිගේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකි යන යන සෙක්ශන් වලටම...ඒකීට ගානක් වත් නෑ...මොකද හැම එකාම බලන්නේ ඒකි දිහා....පස්සේ කැශියර් එකේදී සෙට් උනා මගේ පස්සෙන් හිටියේ....
    යද්දී එකටමයි දෙන්නම Exit උනේ...මාත් ශේප් එකේ පස්සෙන්ම ගියා ඒකිගේ කාර් එක ගාවටම....කාර් එක ලගට ගියාම් පස්සේ, මන් ඇහුවා හෙල්ප් එකක් ඕනේද කියලා.."නෝ තෑන්ක්ස්" කියලා හිනාවක් දාලා ගියා....☹️

    කවදා වත්තල ආපිකෝ එකට ගියත් ඔය වගේ පට්ට කදක් සෙට් වෙනවාමයි....හැබැයි ඒ වෙලාවට ටෝක් කරන්න තේරෙන්නේ නෑ බන්...එක්කෝ උන් හස්බන්ඩ් ලා එක්ක එන්නේ...නැත්තම් සට පට ගාලා බඩු ටික අරන් යනවා....සුපර්මාකට් වල කෑලි එහෙම සෙට් වෙලා තියනවද උබලට? ඔය ගොඩේ කෑලි නෙමෙයි...පොඩ්ඩක් upper standard කෑලි එහෙම...කොහොමද උබලා talk කරන්නේ ඒ වගේ උන්ව....Rich type කෙල්ලොන්ගේ mindset eka kohomada?
    mewa supermarket wala marketing strategies.
     

    sakuntha1996

    Well-known member
  • Jan 13, 2017
    11,383
    21,302
    113
    සුපර් මාකට් කෑලි ගැන වැඩි විස්තර සදහා @Solo Rider අමතන්න. මේ ෆිල්ඩ් එකේ කෙල පැමිනි උත්තමයෙක් තමා එතුමා
    But he plays for the other side.
     

    SDCR

    Well-known member
  • Dec 24, 2020
    7,637
    7,702
    113
    වත්තල, අපි නොදන්න වත්තල .මීගමු පාරෙන් අනිත් පැත්ත ,මන් කියන්න ඕනේ නැ නේ , මීගමු පාර දෙපැත්තේ මුඩුක්කු. එතකොට එඬේරමුල්ල ට යන පාරේ. මමත් ඔය පැත්තේ අවුරුදු 4 ක් හිටියා පුතේ
    oya koheda inne?
     

    AnuradhaRa

    Well-known member
  • මාත් දවසක් ඔහොම කෙල්ලෙක් පස්සෙන් ගියා
    අම්මෝ පඩ ගඳක් ආව උහුලන්න බැරුව ගියා
    අපි පස්සෙන් ගියොත් තමා පඩ ඇරල චොර කරල එලව ගන්නෙ
    ලස්සන කොල්ලෙක් පස්සෙන් ආවනං යන්න එන පඩෙත් තද කරං ඉන්නව