Tax වදින්නේ නැතුව Aliexpress / Ebay එකෙන් බඩු ගෙන්නන්නේ කො&#3524

cocacola

Well-known member
  • Jan 20, 2010
    1,594
    1,149
    113
    Android
    Tax වදින්නේ නැතුව Aliexpress / Ebay එකෙන් බඩු ගෙන්නන්නේ කො&#3524

    Aliexpress එකෙන් Camera එකක් ගෙන්න ගන්න තියෙනවා. Order එක place කරන්න කලින් අහන්නේ.
    ගාණ 8000LKR. මේක Tax වදින්නේ නැති වෙන්න ගන්නේ කොහොමද? public කියන්න බැරි නම් PM එකක් දීල Help එකක් දෙන්න. හදිසියෙවත් මේකට Tax ගැහුවොත් කීයක් වගේ Tax වදිනවද?
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    Ookata TAX gahanne na bn, uba sellerta kiyapana camera kiyala gahala ewanne nathuwa photography equipment kiyala gahala ewanna kiyala
     

    cocacola

    Well-known member
  • Jan 20, 2010
    1,594
    1,149
    113
    Android
    Ookata TAX gahanne na bn, uba sellerta kiyapana camera kiyala gahala ewanne nathuwa photography equipment kiyala gahala ewanna kiyala


    Samaharu gift kiyla daala evnna kiynawa. Ehema evna ekada hoda photography equipment kiyla evna ekada?
    Ai bn camera kiyana ekei photography equipment kiyana words 2ta tax venas wenne?
     

    dilw

    Well-known member
  • May 13, 2015
    2,525
    1
    2,388
    113
    Samaharu gift kiyla daala evnna kiynawa. Ehema evna ekada hoda photography equipment kiyla evna ekada?
    Ai bn camera kiyana ekei photography equipment kiyana words 2ta tax venas wenne?

    Gift kiyanne type eka bn. ehema thama bn ;)