Teena Shanell රූම් ගිහින් නටපු නැටිල්ල - Leak Video

Lokka Ayya

Well-known member
  • Dec 12, 2009
    9,568
    6,067
    113
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22948788 said:
    කවුද බන් මේ කලු බඩ්ඩ :lol::rofl:

    Bakes by bella.. Melissa ban..ara kukku pennan inn
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,489
    113
    KTkZF0C.jpg



    right side :P
     

    රෝසි ආච්චි

    Well-known member
  • Dec 10, 2011
    11,939
    26,489
    113
    Podi Silva - පොඩි සිල්වා;22948873 said:
    එල තනියේ
    මේ වගේ උන් එන්නේ නෑ නේ අපි යන ඒවට :( :(
    thawa set ekak thibuna ban, 3/4 kma eliye dagena inna. hoyala dannam :P
     

    yasiru2k

    Well-known member
  • Jan 7, 2011
    5,956
    416
    83
    Facebook block අස්සෙ Teena Shanell රූම් ගිහින් නටපු නැටිල්ල :shocked: :P :rofl:





    ]

    Oya teenek nemei ban bakes by bella eke melissa, ube channel ekata kelawena
    Eka ahannath deyak nemei okun fb group hadan inne owata report gahanna:yes::yes::yes:
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    රෝසි ආච්චි;22949220 said:
    uba daana post satha 5 kata sure karnna bane :baffled: serious da trolling da kiyala

    :( Hmmmm....:( Ow bn malak adala meke post danwa taram aathal ekak na....
    Ow me pic eka paranai.... Mekige akin tone ekath ekka niyama ebony line eka yanwa...thel kaalla bn
     

    TomCat077

    Well-known member
  • Mar 11, 2013
    8,661
    601
    113
    රෝසි ආච්චි;22949230 said:
    mekitai husbandtai dennatama podi exhibitionism fetish ekak thiyeanwa mama hithanne :P

    Ow. ... E huttath hena kamathi mekiwa show off karanna...

    Mekige issara 4tos wagayak tibba parandalak bn...oya sexy gatiya mukuth na...

    Exhbit scnn eke ekek hitiya dakkada xossoip eke....lankawe ekek...yes yes my girl friend kiyala thread ekk tibbe...
    Ekige gedi 2th me wage...
     

    KARR

    Member
    Mar 17, 2009
    1,849
    35
    0
    mekima kiyawana eka sarayak interview ekaka kollo mekige shop ekata ennema gedi balanna. eki gedi walin thama bakes by bella market karanne. balahan ko insta eke