rcfernando

Well-known member
  • Nov 15, 2014
    1,081
    102
    48
    intel core i5 ලැපකට windows xp දාන්න බැරිද බං. පොඩි ආසාවක් ආවා බැක් ටු xp වෙන්න. කරපු අය ඉන්නවාද
     

    ryandok

    Well-known member
  • Oct 11, 2011
    13,684
    1
    3,804
    113
    වලපල්ලේ
    ලැපේ මොඩල් එකට XP සපෝර්ට් කරලා තියෙනවා නං පුළුවන් . නැත්තං තේරුමක් නෑ දාන එක.
     

    nalakanayana

    Well-known member
  • Sep 7, 2007
    805
    647
    93
    Try VMware

    -----------------------------

    intel core i5 ලැපකට windows xp දාන්න බැරිද බං. පොඩි ආසාවක් ආවා බැක් ටු xp වෙන්න. කරපු අය ඉන්නවාද