Xiaomi Products - Lowest Price - ෂියෝමි භාණ්ඩ අඩුම මිලට අපෙන්

thilaapiya

Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83
    PAYMENT KARANNA ONE KOHOMADA. PAYPAL GNNAWADA?

    hah hah haa...paypal nam ganne ne machan. commercial bank deposit karala slip eka WhatsApp karanna. issellama item eka kiyanna stock check karanna. confirm kalaata passe deposit karala slip eka whatsapp karanna. item eka deliver karannam.
     

    dragon-fighter

    Well-known member
  • Jan 13, 2010
    7,237
    1,205
    113
    42
    Hell
    youtu.be
    danata nam e option ne machan. kemathi nam awith product eka balala aran yannath puluwan salli deposit karana eka prashnayak wage nam. :) mama hithanne lesima wade thamai awith balala aran yana eka machan. ;)

    enna bane ban.. uba collombo, api gallenuth athule..
    phone akak ganna collombo anawata wada labai mehe shop walin ganna aka :D
    oya ideals wage shop karanawa wage cash on delivery karanna..
    sales godak wadi wei..
    mama ideals lagen 4n 2k genna gaththa ahema..
     

    ACHIK

    Well-known member
  • Jun 12, 2015
    17,618
    6,326
    113
    Xiaomi amazfit smartwatch nedda?
    Meka nethnam mokak hari smartwatch ekak thiyenava nam Prices danna.
     

    thilaapiya

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83

    ow machan. stock thiyenawa. 4700i Price eka.

    enna bane ban.. uba collombo, api gallenuth athule..
    phone akak ganna collombo anawata wada labai mehe shop walin ganna aka :D
    oya ideals wage shop karanawa wage cash on delivery karanna..
    sales godak wadi wei..
    mama ideals lagen 4n 2k genna gaththa ahema..

    hah hah haa...hari kolla. issarahata balamu. business eka patan gaththa witharane. sthuthi machan adahasata :)


    Xiaomi amazfit smartwatch nedda?
    Meka nethnam mokak hari smartwatch ekak thiyenava nam Prices danna.


    machan danata thiyenne MI Band 2 eka thamai stock thiyenne smart watch ekak widiyata. meketh machan Call, sms, FB notification enakota band eke pennanawa. price eka 4700/=


    Mamath powerbank 20000ganna hithan inne... matath ganan pm karapan

    Jaya...


    machan, power bank stock eka aapu gaman thread eka update karannam. sthuthi machan.


    sthuthi Moro! :)
     

    thilaapiya

    Well-known member
  • Oct 16, 2015
    1,062
    287
    83
    ළගදීම අලුත් වෙනසකට අපි මුල පුරන බව සියලු දෙනාටම ඉතාමත් සතුටින් දන්වා සිටිමු.