TV චැනල් බලන්න satellite එකක් හදාගන්නේ කොහොමද????

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
meka poddak balpan :D :D
7404767
http://www.lyngsat.com/nss6.html
that is the indian beam

it is used by Dish tv india (all encrypted channels)

you need to pay
 

lkdood

Member
Apr 7, 2008
56,856
1,798
0
Washington, D.C. / London, U.K.
ohh! i thought they were international channels :baffled:
they are international channels but they are indian feeds

indian providers (Dish tv, tata sky, airtel etc.) have indian feeds

dialog tv indian feeds (Discovery channels, MTV, NatGeo, VH1, TLC, ten sports, star channels)

dialog tv asian feeds (Singapore/Hong Kong)

HBO channels, Cinemax, Eurosport, AXN, Warner, Fox crime, DIVA, Star movies, NatGeo adventure


ewwa free neme :no: naththan mokatada bn dialog tv walata pay karanne :rofl::P
these channels are all pay channels
 

dgsoft

Active member
  • Sep 1, 2010
    511
    78
    28
    maha polawa matha
    free kiyala dala thiyen ne SE beam eka

    oya channel kawadawath free den ne naha

    sure ekata mistake ekak

    lankawata SE beam eken coverage naha

    machan mata kiyapan lankawata wada karanne mona beam da kiyala.se & ne wada karanne nadda?indian witharada wada karanne?ethakota fta channels aduraganne kohomada system encryption eken neda?:):):):)
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    machan mata kiyapan lankawata wada karanne mona beam da kiyala.se & ne wada karanne nadda?indian witharada wada karanne?ethakota fta channels aduraganne kohomada system encryption eken neda?:):):):)

    http://www.lyngsat.com/nss6.html

    lankawata wada karan ne indian beam eka witherai

    indian beam is used by dish tv india (channels are encrypted)

    receiver eka scan karala channel hoya ganne

    free to air channels penawa

    7404767


    SE, other beams are out of range

    7404495
     

    dgsoft

    Active member
  • Sep 1, 2010
    511
    78
    28
    maha polawa matha
    na machan mama kiwwe Lyngsat web eke table walin FTA channels aduraganne kohomada?ethakota apita detect karanna ona sat eken tv balanna api bawithakaranna one c band 1kda,ku band 1kda kiyala danaganne kohomada?footprint eka anuwa api bawithakaranna ona satellite eke visalathwaya thiranaya karanne kohomada?Help thanx.
     

    lkdood

    Member
    Apr 7, 2008
    56,856
    1,798
    0
    Washington, D.C. / London, U.K.
    na machan mama kiwwe Lyngsat web eke table walin FTA channels aduraganne kohomada?ethakota apita detect karanna ona sat eken tv balanna api bawithakaranna one c band 1kda,ku band 1kda kiyala danaganne kohomada?footprint eka anuwa api bawithakaranna ona satellite eke visalathwaya thiranaya karanne kohomada?Help thanx.
    you can point to a satellite & then the receiver scans for the channels

    available channels are then added by the receiver

    you can also add channels manually

    for satellite positions & dish size

    http://www.satsig.net/azelhelp.htm

    http://www.dishpointer.com/

    HD channels on NSS 6 Dish tv india

     

    amila4341

    Active member
  • Apr 18, 2011
    290
    80
    28
    no we can get south Asia beam by using about 6 or 8 ft offset dish but you must try hard
    u can search net about out of footprint reception of satellite channels and also u can watch pay channels by card sharing Google card sharing then u can find more details...........
     

    joshmiller

    Well-known member
  • Feb 23, 2014
    3,305
    220
    63
    pitarata
    danne na

    machan mama owa gana danne na , eth mata prashnayak .

    oya dish ekak hada gatta kiyamuko . okata maseta ganak yanawada?
     

    been10

    Banned
    Sep 17, 2012
    2,728
    397
    0
    බුදුන්ගේ දේශයේ
    machan mama owa gana danne na , eth mata prashnayak .

    oya dish ekak hada gatta kiyamuko . okata maseta ganak yanawada?

    "Free-To-Air" කනෙක්ෂන් එකක් ගත්තොත් උඹට ජීවිත කාලෙටම 100% Free බලන්න පුලුවන්!!!!!:yes:

    උපරිම 12,000/=ක් යයි (උපරිම!) කොලඹ කිට්ටුව නම් 6,000/=න් විතර ශේප් වෙන්න පුලුවන්!!!!!!!!!!!
    :yes: :yes: :yes:
     

    myloo93

    Well-known member
  • Oct 27, 2012
    1,577
    186
    63
    "Free-To-Air" කනෙක්ෂන් එකක් ගත්තොත් උඹට ජීවිත කාලෙටම 100% Free බලන්න පුලුවන්!!!!!:yes:

    උපරිම 12,000/=ක් යයි (උපරිම!) කොලඹ කිට්ටුව නම් 6,000/=න් විතර ශේප් වෙන්න පුලුවන්!!!!!!!!!!!
    :yes: :yes: :yes:


    kohenda ganne ??????????????